petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sonunda kuşumu aldım. Bakar mısınız?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bbaskk tarafından 25 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. bbaskk
    Gizli

    bbaskk Guest

    Arkadaşlar demiştim kuş alacağım diye. Sonunda kuşum geldi bakar mısınız? Kaç aylık acaba? Birde erkek sanırım???

    Tüneği bir kaç güne değiştirmeyi düşünüyorum. Tahta tünek şimdilik bulamadım. Arkadaşlar iki saat falan oldu kuşu alalı. Kafesten diğer kafese koymak için avuçlamak zorunda kaldım sorun olur mu? Birde herşeyden korkuyor gibi :( Ne kadar sıklıkla onunla konuşup sevmeliyim? İlk gün önemli.

    AYRICA kuşum arada bir tıksırıyor gibi hasta mı acaba? :S Tıksırıp tüylerini kabartıyor. Ne yapmalıyım. Önemli mi? Yardım edin lütfen.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.779
    Beğenileri:
    74
    Maşallah güzel kuşmuş, gayet sağlıklı görünüyor.
    İlk gün huysuzluğudur anlattıkların..
     
  3. bbaskk
    Gizli

    bbaskk Guest

    Çok teşekkür ederim sizce kaç aylık? erkek mi?
     
  4. rock
    Çevrimdışı

    rock Member

    Katılım:
    14 Ekim 2013
    Mesajlar:
    250
    Beğenileri:
    0
    Dişi gibi ama emin olamadım
     
  5. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    Dişi Galiba

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:49 --

    ceresini daha yakından çekermisin ?
     
  6. metert
    Çevrimdışı

    metert New Member

    Katılım:
    24 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    Bence tünelleri karşılıklı yapın çünkü daha küçü yorulur.ilk bir kaç gün çok ilgi gösterme yemini eksik etme ara sıra yanında git çok eline na adresine sookma çünkü daha kafese ve sana alışmamış çünkü o orayı yuvasıbellemiş tellerin arasından elini sokup eklemeye çalışma sevdirmez zaten de kendisini korumak için ısırır filan sonra alışkanlık haline gelir hep ısırır 5 6 gün donra kafesten çıkar o zaten sana güven duyunca yanına kendisi gelecektir.içeri görmezse bir parça yeşillik sokup ilgisini çektirmeyi çalış zaten açıkınca kendoisi kafese girecektir ama sakin kafese girmiyor diye sinirlenme kovayla yakalayıp kafese sokmaya çalışma sana asla güvenmez birde asla elinin içine sıkarak alma.birde gerekmediği surece kafese elini sokma bir kuşum yok ama birçok şey öğrendim yardımcı olabildysrm ne mutlu
     
  7. bbaskk
    Gizli

    bbaskk Guest

    Teşekkürler cevaplarınız için umarım alışır bana hala çok korkuyor :(
     
  8. Adalet TOSUN
    Çevrimdışı

    Adalet TOSUN New Member

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    1
    Üç aylıktan daha küçük olduğunu düşünüyorum. Ustalar daha iyi bilir.
     
  9. bbaskk
    Gizli

    bbaskk Guest

    Erkek olma ihtimali hiç mi yok :( ben erkek sanıyordum.
     
  10. Çağrı GÖKÇEK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    647
    Beğenileri:
    0
    Dişi heralde

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  11. bbaskk
    Gizli

    bbaskk Guest

    Galiba gerçekten dişi. Ne zaman elimi uzatsam ısırmaya çalışıyor. Isırmasını engelleyecek bir yöntem var mı? El çekmemek yazmışlar fakat acıtıyor tepki vermeden nasıl durulur. Farklı bi yöntem bilen :(
     
  12. Ferman
    Çevrimdışı

    Ferman New Member

    Katılım:
    6 Haziran 2014
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    ilk resime göre erkek , ceresi mor ise ve burun deliklerinin etrafında beyaz halka yoksa erkektir kardeşim.
     
  13. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    maşallah çok güzel bir kuş rengi çok hoş :) gayet sağlıklı ve erkek
     
  14. bbaskk
    Gizli

    bbaskk Guest

    Şimdi kafam karıştı işte bende erkek diye almıştım. Dişi mi erkek mi anlamadım yakından tekrar resmini yüklerim :) Çok teşekkürler cevaplarınız için. Isırma sorununu çözen var mı ? Ne zaman kafesten içeri parmağımı soksam birden ısırmaya çalışıyor. Elimde yiyecek varken geliyor. Yiyecek yokken ısırmaya çalışıyor. Yardım edin :(
     
  15. ugurbas
    Çevrimdışı

    ugurbas New Member

    Katılım:
    14 Ocak 2014
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı olsun. Çok tatlıymış :)
     
  16. bbaskk
    Gizli

    bbaskk Guest

    Teşekkürler :D
     
  17. Elif Karaosmanoglu
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ben kuşumu ilk aldığımda çok fazla ısırırdı, elimi morarttığını bile hatırlıyorum. Çözüm olarak kendi parmaklarımı bantlamıştım ısırsa da sıkıntı çıkmıyordu, isterseniz bi süre bu şekilde idare edebilirsiniz daha sonra zaten ısırmayı bırakacaktır,
    çok tatlıymış gerçekten, hayırlı olsun :)
     
  18. kaslankral
    Çevrimdışı

    kaslankral Member

    Katılım:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    211
    Beğenileri:
    0
    benim kuşa çok benziyo :D
     
  19. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    çok güzel dişi 2 aylık falandır
     
  20. bbaskk
    Gizli

    bbaskk Guest

    Arkadaşlar daha yakından çektim tam olarak cinsiyetini söyleyebilir misiniz birde ırkını :) teşekkürler :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Sayfayı Paylaş