petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sorun çözülmüştür

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Dolma tarafından 29 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Dolma
    Çevrimdışı

    Dolma Member

    Katılım:
    29 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    10
    My best pet shop dan baya yem ıvır zıvır birşeyler aldım 2 tanede akıllı yemlik aldım
    ve kargoyu kutudan ve sonuç

    Yem paketi yırtık daldarı ve banyoluk eksik akıllı yemliklerden biri kırık biride ortada yok
    ve bunların parasını eksiksiz bir şekilde ödedim ertesi gün firmayı aradım ve bana akıllı yemlikler ve banyoluğun kargo parasını öde dediler bence alışverişlerinizi bu firmadan yapmayın firma sahibi ile konuştum adam gayet iyi biri onla hallettik.​
     
    #1 Dolma, 29 Temmuz 2016
    Son düzenleme: 29 Temmuz 2016
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Sadece bu iki alışveriş sitesi yok memlekette. Şundan alışveriş yapın, bundan yapmayın demek doğru olmaz. Tatsız tecrübeni paylaşmışsın, teşekkürler.
     
  3. Dolma
    Çevrimdışı

    Dolma Member

    Katılım:
    29 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    10
    ben kendi denediğim firmayı sölüyorum ve evet yüzlerce firma var ama bilmediğim bir firmayı öneremem dimi ^_^
     
  4. Nevzat Samet BAYKAL
    Çevrimdışı

    Nevzat Samet BAYKAL Active Member
    Yönetici

    Katılım:
    11 Ocak 2014
    Mesajlar:
    778
    Beğenileri:
    77
    Sorun yaşamanıza üzüldüm. Sorun çözüldüyse ne mutlu size. Yalnız üslubunuz hiç hoş değil. Şikayet değil neredeyse hakaret ediyorsunuz. Firmadan sorun yaşadıysanız bunu doğru bir üslupla dile getirmeniz sonuna kadar hakkınız. Buna kimse birşey diyemez. Öte yandan Levent Bey'e de sonuna kadar katılıyorum. Şikayet ederken başka bir firmayı önermeniz etik değil. Bu mesajınız bir şikayet mesajı ve şikayetinizi dile getirirsiniz firma da cevap verir, sorunu çözer veya çözmez sonrasında konu kapanır ama böyle yapmıyorsunuz. Sanki bir firmayı karalar öbürünü de yüceltir gibi yazıyorsunuz. Şuradan almayın buradan alın diyorsunuz. Hem de foruma bugün üye olmuşken. Ayrıca şuradan sorun yaşadım almanızı önermem demek ayrı birşey, şuradan almayın buradan alın demek ayrı. Herkes kendi kararını kendi verebilir. Sizin alın dediğiniz firmadan sorun yaşayan da çıkabilir ki ben yaşadım ve firmayla sorunu çözdük; ama hiç bir zaman buradan almayın şuradan alın demedim ve sizin gibi kötü bir üslup kullanmadım. Lütfen mesajınızı daha düzgün bir üslupla yazınız ve şu firmadan alın ibarenizi mesajınızdan çıkarınız. Kolaylıklar dilerim.
     
  5. mybestpetshop
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Kasım 2014
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    7
    merhaba gerçek isminizi yada iletişim numaranızı yazarsanız sizinle iletişime geçelim.Mybest petshopta ben dahil kimse size bu şekilde cevap veremez.
     
  6. mybestpetshop
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Kasım 2014
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    7
    Levent bey iyi günler tabiki binlerce site var bizim konumuz altında bile paylaşabilirsiniz.Fakat size bişey sorucam merak ediyorum firmamıza eleştiri geldiğinde neden her konun altına bir yorum yapıyorsunuz zamanında sizi bilmeden istemeden kırdık mı?
     
  7. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Ben yukarıda arkadaşın yaptığı beyanın yanlış olduğunu anlatmaya çalıştım. Başka bir fikrim yoktu. My best Prtshop'a kırgın değilim.
    Ancak ben yorum yazdığımda mesajın aslı bu şekilde değildi. Okusaydınız bana hak verirdiniz.
     
  8. mybestpetshop
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Kasım 2014
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    7
    Pardon levent bey mesajınızı ben yanlış anlamışım kusura bakmayın.
     
  9. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.283
    Beğenileri:
    74
    bende mybestten sayısız alışveriş yaptım, o kadar ince düşünüyorlar ki hiç aklımdan çıkmaz bi keresinde yeşil mamalık siparıs etmıstım sıteden, benı 1 saat sonra arayıp yeşil kalmamıs su yada bu renk olsa olur mu dıye aramıslardı ben bunun ınce bır davranıs oldugunu dusunuyorum .gayette memnunum .
     
  10. Dolma
    Çevrimdışı

    Dolma Member

    Katılım:
    29 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    10
    neyse konu arşivlensin lütfen mybestpetshop danda özür diliyorum tartışma çıkmasını filanda istemiyorum konu kapansın en iyisi :) @alpdna
     
  11. Dolma
    Çevrimdışı

    Dolma Member

    Katılım:
    29 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    10
    Forumlarda gerçek adımı paylaşmıyorum yada telefon numaramı ben sizi işden gelince ararım cep telefonunuzu pm atarak atarsanız sevinirim ürünlerimin bana hasarlı gelmesinden çok arkadaşlarıma mahçup oldum ozaman biraz sinirlendim işte direk bu şikayet konusunu açtım detayları telefondan konuşuruz firmaya hakaret etmedim bazıları bunu yanlış anlamış şurda ileriye gittim ben sadece "mbps'dan alışveriş yapmayın " dedim orda evet doğru ileriye gittim tekrardan firmanızdan özür diliyorum
     
  12. alpdna
    Çevrimdışı

    alpdna Administrator
    Administrator

    Katılım:
    12 Haziran 2016
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    139
    Herhangi bir problem kalmadığına için konu kapanmıştır.
     
    Dolma bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş