petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

sorun :(

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mubiş5 tarafından 29 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar muhabbet kuşum çiftleşmedi 5 aydır bizde hala gelişme yok bu 4. eşi neden çiftleşmiyor sorunmu var kuş eğitimli ve sakin bir sorunmu var acaba ?? (Kızışmada yok)
     
  2. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    eğitimli kuşlar zor çiftleşiyormuş benimkilerde öyle erkek eğitimli bendede
     
  3. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    tüh be neyse yapacak bişey yok artık
     
  4. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    aynen bekliyecez başka çare yok yada ben bu gidişle erkeği eşsiz bırakıp dişiye başka bir erkek alacam :D
     
  5. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    :D benimde aklımda kızışmış erkek ve kızışmış dişi almak geliyor :D :D
     
  6. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    aynen bunlardan iş çıkmaz
     
  7. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    benim kuş eytimli carınca geliyor vs sıppaları var erkek dişi eş olmalı kızışık olmalı fotolarını yollasana
     
  8. Mubiş5
    Çevrimdışı

    Mubiş5 New Member

    Katılım:
    25 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    359
    Beğenileri:
    0
    dişinin kızışmasımı lazım yani ? İkiside normal
     

Sayfayı Paylaş