petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sözün bittiği yerdeyim. Anaç yavruyu dövüyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve muselman tarafından 4 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. muselman
    Çevrimdışı

    muselman Member

    Katılım:
    14 Ocak 2016
    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    1
    Arkadaşlar, dişi kuş yuvadan çıkan yavruları dövüyor. Ben geri yuvaya koyuyorum ama ben evde yokken yavru çıkmış, yavruyu mahvetmiş. Bende bugün baba ile bıraktım ama hiç yem yemedi ve baba kuş beslemedi. Bende çaresiz geri yuvaya koydum. Aradan 1 saat sonra yavru yuvadan çıktı. Dişi kuş üzerine çıkıp kafasına saldırmaya başladı. Yuvada iken besliyor ama Kafeste dövüyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Ne diyorsunuz allah aşkına bir şey ler söyleyin
     
  2. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    kaç gunluk kuş? elle besleyebılırsınız, kabuksuz yem verebılırsınız, bakıcı baska kusunuz varsa kusları kaydırabılırsınız.
     
    #2 KORDON, 4 Mart 2016
    Son düzenleme: 4 Mart 2016
  3. muselman
    Çevrimdışı

    muselman Member

    Katılım:
    14 Ocak 2016
    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    1
    En çok dayak yiyen 33 ve 32 günlük yavrular. Diğerleri çıkmadığı için şimdilik sorun yok. Baba kuş sadece dişiyi besliyor yavruları hiç beslemedi. Elimle/şırınga ile beslemeyi denedim ama beceremedim. Bulunduğum yerde kabuk suz yem bulunmuyor. Hazır yumurta maması ve dal darı koydum az yediler ama su içmiyorlar :/

    İyice şaşırdım
     
  4. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    zaten zamanları gelmıs. ayrı kafeste tabana ınce yem ve dal darı dokun. gozlem altında tutun.
     
  5. Hakan saygı
    Çevrimdışı

    Hakan saygı New Member

    Katılım:
    28 Aralık 2015
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    0
    yuvalığınız derin olsaydı eğer yavrular kolay tırmanağamayğı için böyle bir sorunla karşılaşmazdınız
     
  6. muselman
    Çevrimdışı

    muselman Member

    Katılım:
    14 Ocak 2016
    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    1
    Tmm ama eninde sonunda yuvadan çıkacaklar. 33 günlük olan yavru evde ucuyor yukarda bir tur atıyor. Tünek te duruyor. Salingaca çıkıp üzerinde tünüyor. Tek sorun çok az yem yiyip hiç şu içmemesi. Şimdilik son çare 3 yavru ile erkeği bi kafese aldım. Yarın sabaha kadar böyle bırakacağım artık.
     

Sayfayı Paylaş