petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Su içmiyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Erkan DEMİR tarafından 15 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar kuşum bize geleli 10 gün oluyo fakat kafesdeki suluğundan hiç su içmiyor. hep omzuma gelip ağzımdan içmeye çalışıyor sürekli. kafesdeki suyuda döküyor hep . ne zaman kafesdeki suluğa alışır. suluğu elime alıp içirmeye çalıştım ama yok içmiyot.
     
  2. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    İçmiştir o kardes merak etme icmese ölür veya halsiz duşerdi :)
     
  3. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    yok yok mesela sabah dolduruyorum öğlen geliyorum su bitmiş, kafesin altı hep su olmuş. bir iki damla değil tüm su dökülmüş
     
  4. Kadir GÖY
    Çevrimdışı

    Kadir GÖY New Member

    Katılım:
    3 Ocak 2015
    Mesajlar:
    212
    Beğenileri:
    0
    İçmeye calışırken döküyodur


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    o kadar suyu nası döküyo anlamadım. yerinde sabit duruyo sulukda oynama felanda yok hiç. mesela şuan bile sürekli su içmeye çalısıyor ağzımdan. ve epeyde içiyo yani :)
     
  6. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Kardes belki sulugundaki suyla yikanada bilir sorun yok :) normal suluk dimi ? Gagasina kucuk gelmesin
     
  7. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    sorun yoksa tamamdır ozaman ya :) evet evet normal suluk dikey telli kafes için xl model
     
  8. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Sulukta problem olabilir,
     
  9. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.796
    Beğenileri:
    267
    kendini yıkamak için suluktan su almaya çalışırken suları döküyor olabilir ortam sıcaksa bir kap içine su koyup kafes tabanına bırakın bakalım su mu içeçek banyo mu yapacak
     
  10. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    sulukta bi problem olduğunu sanmıyorum resimlerini atarım birazdan.
    evde 7/24 kombi yanıyor. kafesde kombiye biraz yakın mesafede . ozaman bir kaba su koyup bırakayım yarın sonuçlar ne olacak
     
  11. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Sulukta problem yoktur ozaman dedigim gibi kendini yikiyodur kurnaz :)
     
  12. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    381
    Beğenileri:
    0
    Bana alıştı yemi kafesden yemiyo suyuda icmiyo öyle elime gelip benim vermemi bekliyo :)
    Teşekkür ederim yorumlar için
     

Sayfayı Paylaş