petshop

                   

Şu papağana bakın :) Bugün çektim :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve modernmabuse tarafından 28 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. modernmabuse
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    626
    Beğenileri:
    1
    [​IMG]


    Arkadaşlar, şok oldum görünce. Resimdekinden çok çok daha büyük. Allah özene bezene yaratmış.
     
  2. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member
    Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Çok güzel fakat çokta pahalı . Ara papağanı diye biliniyo

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:49 -->-> Daha önceki mesaj 15:48 --

    Kemal Sunal Vs Papagan (ziya) - YouTube
     
    #2 Fatih BUYURUCU, 28 Haziran 2014
    Son düzenleme: 1 Temmuz 2014
  3. Murat ÖZYÜREK
    Çevrimdışı

    Murat ÖZYÜREK New Member
    Platin Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    953
    Beğenileri:
    1
    maşallah...
     
  4. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Maşallah çok güzel.
     
  5. Ahmet Behçet
    Çevrimdışı

    hocam papaganın boyu 1 metreyı buluyo :D
     
  6. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    2
    Maşallahh.. yemle doymaz bu kuş :)
     
  7. Mehmet Nuri Alkayış
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    0
    bu kuş bi acıksa seni bile yer bee maşallah:D
     
  8. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.045
    Beğenileri:
    161
    Maltepede petshopta var bir tane bundan, hatta dün de gördüm önünden geçerken yine. Kafası yumruğumdan büyük.
     
  9. modernmabuse
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    626
    Beğenileri:
    1
    Elimi uzattım bana gakladı :)
     
  10. Oguzcan
    Çevrimdışı

    Oguzcan New Member
    Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2014
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    0
    kartal da bir petshopda var aynısınından hatta bakıyordum çekirdek yiyiyor adama dedim buna nasıl veriyorsunuz filan dedi alışkın be soksam elimi dediğimde parmağından birisini alabilir dedi kocaman bir gagası var

    edit: benim gördüğüm bundan daha büyük sanırım
     
    #10 Oguzcan, 29 Haziran 2014
    Son düzenleme: 29 Haziran 2014
  11. OzanEsmrsy
    Çevrimdışı

    Çok pahallı bir kuş ülkemizde papağan türleri oldukça pahallı
     
  12. Emre Albayrak
    Çevrimdışı

    Bu kuşu ben de Eminönü'nde petshopta görmüştüm. Gerçekten çok büyüktü. Evde beslenmez kanımca. :D Acaba bunların fiyatı nedir?
     

Sayfayı Paylaş