petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sudan çıkmış balıklar

Konusu 'Dilek, İstek, Öneri ve Şikayetleriniz' forumundadır ve Kaan KOÇ tarafından 30 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. Kaan KOÇ
    Gizli

    Kaan KOÇ Guest

    banyodan yeni çıktı bizim çocuklar yıkamakta sıkıntı çeken arkadaşlarıma tavsiyemdir kafesten yemi suluğu gazeteyi çıkartıp direk fıskıyenin altına tuttum banyoda çokta hoşlarına gitti duştan sonra aşka bile geldiler :D
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. BydmR
    Çevrimdışı

    BydmR New Member

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    0
    Dayı hasta olurlar fiskiyenin altına tutulurmu :D
     
  3. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    Mavi kuşu salak etmişsin haberin olsun
     
  4. Kaan KOÇ
    Gizli

    Kaan KOÇ Guest

    Hava nemli 36 dereceye yakın 10 dk da kurudular rüzgarın nesli tükenmiş gibi burda dikkat ettim merak etmeyin
     
  5. Kaan KOÇ
    Gizli

    Kaan KOÇ Guest

    Ezel bey mavi cılız bira 3 aylık daha ondan öyle sefil durdu biraz :D
     
  6. Mehmet Kurt
    Gizli

    İyi yapmışsınız diyemeyeceğim inş bir sorunla karşılaşmazsınız...
     
  7. Kaan KOÇ
    Gizli

    Kaan KOÇ Guest

    Annem bizim kuşları musluğun altında şampuanla yıkardı bana mısın demezdi hayvan 9 yıl yaşadı. Endişelerinize hak veriyorum ama ılık suda yıkayıp hava akımının olmadığı sıcak bir yere koyunca 10 dk da canavar gibi oluyorlar. Hele de bu zamanlar tüy dökme zamanları olduğu için banyo onlara çok iyi geliyormuş ben demiyorum Tuncel Altınköprü diyo vallaha :D
     
  8. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    bence en iyi yıkama yöntemi fısfıs sıkarak.
     
  9. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
  10. mert ulu
    Gizli

    mert ulu Guest

    HİÇBİ SIKINTI YARATMAZ 8 SENE BU ŞEKİLDE YAZ KIŞ DEMEDEN 1.5 HAFTADA Bİ AVİZEDE YIKADIM KUŞUMU GEÇENLERDE KAÇTI KAÇMASA BELKİ 10 SENE YAŞICAKTI YANİ :d
     
  11. Yücel YETİMOĞLU
    Gizli

    1 nokta hariç Kaan bey'e katılıyorum ,sadece tamamen ıslanacak kadar yıkamamak gerektgne inanıyorum kuşlar dışta sıkıntı yokmuş gbi görünsede üzerlerindeki agırlık içte tahribata sebep olabilir ihtimali az dahi olsa..

    iyi forumlar
     

Sayfayı Paylaş