petshop

                   

sultan papağanı hakkında...

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve predaTR tarafından 12 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. predaTR
    Çevrimdışı

    predaTR Guest

    arkadaşlar kuşum böyle ötmeye başladı birdenbire.acaba erkekmi bilgi bankasından okuduğum kadarıyla uzun uzun ötenler erkek oluyormuş.birde elime alıştırmadan saldım kafesinden serbest bıraktım.alışırmı bana yoksa salmamalımıydım.yardım lütfen..
    Sultan papaganim degisik otuyo... - YouTube
     
  2. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Bir yakın fotoğrafı da olursa daha doğru tahmin yapılabilir.
     
  3. predaTR
    Çevrimdışı

    predaTR Guest

  4. ArTemiS
    Çevrimdışı

    ArTemiS Guest

    Maşallah kuşunuz erkek...
     
  5. Furkan AYDOĞDU
    Çevrimdışı

    Furkan AYDOĞDU New Member
    Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    437
    Beğenileri:
    0
    evt kuşunuz erkek
     
  6. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    kuşunuzun cinsiyeti erkek,türü CINNAMON
     
  7. predaTR
    Çevrimdışı

    predaTR Guest

    Sagolun ama cok urkuyo benden nasil alistiracam kendime.elime alismadan saldim bide sonradan ogrendimki alistiktan sonra salinacakmis bisey olurmu bide sadece elimden yesillik yiyiyo kivircik maydanoz falan yem verince topukluyo resmen akasini donuyo acaba uzun bir zamanmi gerekli alismasi icin tavsiyelerniz neler.simdiden sagolun..
     
  8. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member
    Üye

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    2
    Kuşunuz Kur yapıyor en kısa zamanda yanına eş alın derim.
     

Sayfayı Paylaş