petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sultan Papağınımı? Muhabbet Kuşumu?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve board tarafından 22 Kasım 2014 başlatılmıştır.

  1. board
    Çevrimdışı

    board New Member

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    0
    Selam Arkadaşlar,

    Evde beslenebilecek eğitimli, insancıl, oyuncu, sevimli, ısırmayan vb. özelliklere sahip olarak küçük çocuğun olduğu bir evde hangisi tercih edilebilir?

    Sizin tercihiniz hangi yönde olur?

    Sultan papağanları evcilleştirilebilirmi? Fikir ve yorumlarınız neler?
     
  2. uğurbahçeli
    Çevrimdışı

    uğurbahçeli New Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    0
    Sultan papağanlarıda eğitilebiliyor ben muhabbet bakıyorum ama abim de sultan papağanı var çok güzel eğitti ve 1 yaşındada çocuğu var papağanın hiç zararını görmedim şuana kadar bana göre papağan biraz daha ele avuca geldiğinden sevmesi daha zevkli tercih sizin tabiki
     
  3. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Muhabbet kuslari cok guzel hayvanlar ama Sultan Papagani da gercekden cok guzel goruntuye sahip ve evcillestirildiginde insan canlısı bir hayvan.
     
    #3 Serkan ERKAN, 22 Kasım 2014
    Son düzenleme: 22 Kasım 2014
  4. MACİTKIRCALI
    Çevrimdışı

    Sultan muhabbet-i

    ikisi de çok güzel ve kardeş abi gibi anlaşırlar :)


    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:15 -->-> Daha önceki mesaj 22:06 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:49 -->-> Daha önceki mesaj 22:15 --

    e tabi çocukların özellikle korkmadan sevebileceği insana alışkın dekoratif gülen kumrular da olabilir

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:50 -->-> Daha önceki mesaj 22:49 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:50 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:51 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:52 --

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:52 --

    [​IMG]
     
    #4 MACİTKIRCALI, 22 Kasım 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 22 Kasım 2014
  5. board
    Çevrimdışı

    board New Member

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    0
    Sultan papağanı icin ısırıyor falan diyorlar
     
  6. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Yavruyken alip egitrseniz asla ısırmaz, yada egitimli almalisiniz.
     
  7. Seda CAN
    Çevrimdışı

    Seda CAN Member

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    297
    Beğenileri:
    0
    Bize sultan çifti var başta ısırır gibi yaptılar ama yoklayıp bıraktılar şimdi çok iyi aramız (((= mubişlerimiz de var ama papağan bi başka(=
     
  8. x16
    Çevrimdışı

    x16 New Member

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    411
    Beğenileri:
    0
    aslında hangi boyutta bi kuş istedigine bağlı bi şey ikisinide evcilleştirirsin :) ama muhabbet kuşu evcilleşmesede küçük oldugu için pek bi sıkıntı olmuyor :)
     
  9. nur erim
    Çevrimdışı

    nur erim Guest

    Bende bir ara bu ikisi arasında kararsız kalmıştım her ikisi çok güzel kuşlar evcilleşmeyen kuş diye bir şey yok biraz ilgi ve doğru eğitimle hepsi evcilleşir kolay evcilleşen kuş vardır bu ikisi kolay evcilleşir ama muhabbet daha garanti
     
  10. Emre Erman Ceyhan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    2 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    0
    elde beslenen papağan bulursan işini görür.Isırmayı geç oyun hamuru gibi olurlar.
     
  11. board
    Çevrimdışı

    board New Member

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    0
    Her Sultan papağanı hırlama yapıyormu?
     
  12. nur erim
    Çevrimdışı

    nur erim Guest

    Hayır vahşi kuşlar hırlar genelde
     

Sayfayı Paylaş