petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Sürekli ağzını açıp kapıyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Emre YERLİKAYA tarafından 19 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. Emre YERLİKAYA
    Çevrimdışı

    Emre YERLİKAYA New Member

    Katılım:
    8 Şubat 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    selam bi çift kuşum var kanatları falan düşmüş yumurta var fakat sürekli durduğu tünekte ağzını açığ kapıor yumurta olduğu zaman normalmidir bu yoksa bi sorunmu var videosunu çektim buyrun
    https://www.youtube.com/watch?v=5yC8hr8vzic&feature=youtu.be

    2 inci bi sorumda yumurta var belli şişlik de var bayahı bunlar olduğu halde halende çiftleşmeleri normalmidir.

    birde bunların türünü merak ediyorum şimdiden tşkler

    buda erkek

    [​IMG]
     
  2. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Bunlar olduğu halde çiftleşmeleri normaldir... Yumurta varken taşıyamadığı için ağzını açıp kapıyor olabilir, sonuçta o yumurtayı karnında taşıması zor bir şey
     
    #2 Emrehan DİLEKÇİ, 19 Şubat 2015
    Son düzenleme: 19 Şubat 2015
  3. Emre YERLİKAYA
    Çevrimdışı

    Emre YERLİKAYA New Member

    Katılım:
    8 Şubat 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    ben pek anlamıyorumda yani yumurta olan kuşta bu doğal diyorsunuz benim korkum ona bişey olmasında
     
  4. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Korkmanıza gerek yok, bir şey olmaz, bir dişi sonuçta elbette yumurta zamanı bu gibi durumlar olacaktır...
     
    #4 Emrehan DİLEKÇİ, 19 Şubat 2015
    Son düzenleme: 19 Şubat 2015
  5. Emre YERLİKAYA
    Çevrimdışı

    Emre YERLİKAYA New Member

    Katılım:
    8 Şubat 2015
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    çok tşkler peki bi resim attımda bunun cinsi ne oluyor acaba
     
  6. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Irk belirleme konusunda pek iyi değilim ama ingiliz veya yerli olabilir, birde yumurtladıktan sonra bu durumun devam ettiğini görürseniz başka bir sorunu olabilir, solunum yolları gibi... Ama inşaallah yoktur, şu an iyi gözüküyor yumurta olduğu içindir diye düşünüyorum keyifi yerinde değil mi?
     

Sayfayı Paylaş