sürprizz :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Fatih ÇETİNER tarafından 19 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Fatih ÇETİNER
    Çevrimdışı

    arkadaşlar tamda ümidi kestim dediğim çift olan kuşlarım şuan ikisi birden folluğa girdiler ve yaklaşık 15 dk kaldıktan sonra tekrar girdiler..dişi çıktı erkek hala içeride..inşallah güzel haberler veririm..sabırsızlıkla bekliyorum..
     
  2. Celalettin TOPAL
    Çevrimdışı

    inş kardeşim güzel haberlerını beklıyoruz
     
  3. Fatih ÇETİNER
    Çevrimdışı

    teşekkürler..
     
  4. OnurArtürk
    Çevrimdışı

    Oldumu bisiler ... :)
     
  5. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    18
    Yer:
    bursa
    Guzel haberlerinizi bekliyoruz :)
     
  6. Batuhan SEZER
    Çevrimdışı

    Batuhan SEZER Süper Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Tamamdır bu iş ya. Zamanla her şey olur hayırlısıyla :)
     
  7. Furkan TOPALOĞLU
    Çevrimdışı

    Hayırlı haberleri bekliyoruz :)
     
  8. Fatih ÇETİNER
    Çevrimdışı

    valla oldumu bilmiyorum benim evde olduğum zamanlarda farketmedim..folluğun içinde bişe olduysa bilemem..şuanda dişi etrafı seyrediyor erkek te uyuyor..
     

Sayfayı Paylaş