petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Tek kuş tek yem

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve OSMANLI tarafından 6 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. OSMANLI
    Çevrimdışı

    OSMANLI Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    1
    1 )Arkadaşlar tek kuşum var ve en iyi imkanlarla bakmak istiyorum yem tüketimide malum az oldugundan bitmez diye 3-5 çeşit yem alıp karıştırma imkanı olmuyor bütün vitaminleri barındıran en iyi yemi alıp o yemle devam etmek istiyorum sizce hangi marka yemi almalıyım .
    2 ) yuvarlak silindir taşlar var gaga taşı galıba onların faydası varmı .
    3 ) tebesşir gibi yuvarlak silindir şeklinde beyaz taşlar var ne faydası olur .
    4 ) kemik deniyor sanırım cok faydalı dıyorlar her zaman takılı olmalımı .
    5 ) yemin içersine kuş kumu ve yumurta kabugugunu kurutup ezip karma yap dendi sizce bir faydası varmı .
    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

    En iyisi resim yüklemek anlatmak istediğim kafesimde bulunanlar devamlı olması gereken şeylermi ve kafes düzenim nasıl yapmam gereken bir sey varmı tesekkürler.
    [​IMG]
     
    #1 OSMANLI, 6 Eylül 2014
    Son düzenleme: 6 Eylül 2014
  2. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    Ani yem degisimi yapmayin. Hayvanlar yeni yemi kabullenmiyor. Gaga tasi yuvarlak, kalamar gaga tasi, kus kumu gereklidir. Ben orta duzey olan quik kullaniyorum.
     
  3. Faruk YILDIZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Eylül 2014
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    9
    Kafesinde kesinlikle
    1-kalamar(mürekkep balığı kemiği)
    2-gaga taşı bulunmalıdır.
    Ayrıca kuş kumunu yeme karıştırmadan ayrı bir yemlikte vermelisin.
    Yumurta mamasına gelince o zaten çok ayrı bi konu tarifini alarak hazırlayım ayrı bir yemlikte sunmalısın kuşuna.
    Yem markasına gelince mavi boncuk tavsiyemdir kalitebi bir ürün
     
  4. OSMANLI
    Çevrimdışı

    OSMANLI Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    1
    Teşekkürler gaga taşı bir taş şeklinde birde tebeşir gibi olan var hangisi olmalı.
     
  5. Class
    Gizli

    Class Guest

    Gaga Taşları Beyaz Olur.
     
  6. OSMANLI
    Çevrimdışı

    OSMANLI Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    1
    Resim eklendi usta alttada bir taş varya onu anlatmak istedim.
     
    #6 OSMANLI, 6 Eylül 2014
    Son düzenleme: 6 Eylül 2014
  7. Faruk YILDIZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Eylül 2014
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    9
    tam karşıda en altta asılı olan mineral blok
     
  8. OSMANLI
    Çevrimdışı

    OSMANLI Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    1
    Oda kafeste olmalımı şimdiye kadar hiç yanaşmadı ona sanki bir işe yaramıyor.
    Usta kafeste olması gereken veya fazlalık bir sey varmı kus ıcın duzen nasıl ?
     
    #8 OSMANLI, 6 Eylül 2014
    Son düzenleme: 6 Eylül 2014
  9. Faruk YILDIZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Eylül 2014
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    9
    kardeşim oyuncak olarak bence sadece salıncak kalsın onuda kafesin en ortasına as çünkü kuşlar geniş alanda olmalıdır kafesin içini elinden geldiğince geniş tut yani. bide en arkada ucunda sadece zil olan bi oyuncak var onun sadece zil olan kısmını sök zili kafesin içine at zamanla kuşun zili ağzına alıp kendisi sallayarak çalmaya alışacaktır ve bu sana büyük mutluluk verecektir

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:21 -->-> Daha önceki mesaj 18:17 --

    http://i.hizliresim.com/nY1QV1.jpg


    kırmızı işaretlileri çıkar gerisi iyi
     
  10. OSMANLI
    Çevrimdışı

    OSMANLI Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    1
    ok tsk zilli oyuncaklar degıl ama dıger kusla fena oynuyor .
    Digerlerını cıkartırım ok tsk.
     
    #10 OSMANLI, 6 Eylül 2014
    Son düzenleme: 6 Eylül 2014
  11. Faruk YILDIZ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Eylül 2014
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    9
    kuşlu oyuncakla oynamasının sebebi kuş şeklinde olması dostum o zaten kendine alıştırmak istiyosan başlı başına bi yanlış
     
  12. OSMANLI
    Çevrimdışı

    OSMANLI Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    1
    Abi kuş bana alıştı çok şükür o kısmını atlattık çıkınca bize geliyor ama kafesteykende o kusa bayılıyor zillerle fazla ilgilenmiyor.
     

Sayfayı Paylaş