petshop

                   

Terfi almıyorum

Konusu 'Dilek, İstek, Öneri ve Şikayetleriniz' forumundadır ve Akın tarafından 10 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Akın
    Çevrimdışı

    Akın New Member
    Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    235
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Gaziantep
    Sitede geçirdiğim zaman yorumlarım gayet iyi ve çok ama hala terfi yok. Muhhamet abi
     
  2. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul-kadıköy
    Bende alamadim zaten rutbesinde degilim yesil rengi sevmiyorum adım mavi olsun diye istiyorum :p
     
  3. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member
    Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İstanbul
    Bu sitede adil bir şekilde neye göre rütbe alındığını biliyomusunuz? Şahsen ben bilmiyorum :D
     
  4. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul-kadıköy
    Konuda çevrimiçi suresine gore ve mesajlara gore vs. Yaziyordu galiba sen 8 şubatta uye olmussun hala kullanici olman sasirtti :D
     
  5. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member
    Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İstanbul
    Takmıyorum pek fazla bu konuyu bi kere rütbe sistemi nasıl işliyor diye merak edip Muhammet Çelik e mesaj attım cevap dahi vermedi.
    Benim amacım burdaki üretici hocalarımız sayesinde bilgimi arttırmak elimden geldiğincede yeni merak salan arkadaşlara abilere vs. yardımcı olabilmek.
     
  6. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul-kadıköy
    Aynen öyle 1 hafta içinde Atılım abi olsun Levent abi olsun gorky abi olsun :D diger abilerim olsun çok şey öğrettiler hakları ödenmez valla.
     
  7. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member
    Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    aslında terfi diye bişe olmasa daha iyi olurdu sırf terfi için mesaj atanlarda var onlar olmazdı eşit olurdu bence kaldırılmalı sözüm meclisten dışarı tabi...
     
  8. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    istanbul, pendik
    seninkisi sarı olur direk :)
     
  9. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul-kadıköy
    Abi sarı renge bayılırım. :)
     
  10. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    istanbul, pendik
    bende hem sarı hem de lacivert olanı seviyorum.. yan yana olsa daha bi hoş olur tabi :D
     
  11. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul-kadıköy
    Kırmızı daha güzel durur abim ;)

    Nokia 3310 ile gönderildi.
     

Sayfayı Paylaş