petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

titreme

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Burak BİLGİN tarafından 1 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    selam arkadaşlar erkek jumbom ışığı yakınca titriyor ve hızlı nefes almaya başlıyor nedendir acaba lütfen gerçekten anlayan usta arkadaşlar yazssın ricamdır
     
  2. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Genelde korktukları zaman yaparlar bunu loş bir ortam da sıkıntı oluyor mu denediniz mi

    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  3. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    yok valla denemedim denemek lazım o zaman teşekkur ettim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:20 -->-> Daha önceki mesaj 18:00 --

    ilgin için sağol kardeşim
     
  4. Yaman Kuşçu
    Çevrimdışı

    kardeş uçabiliyomu kuş
     
  5. Burak BİLGİN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    0
    Uçuyor uçuyor sağlıklı bi kuş ama cok korkuyor yaman
     
  6. Vedat ASLAN
    Çevrimdışı

    Vedat ASLAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğenileri:
    0
    Işığı yakınca titriyorsa karanlıkta da titriyordur.Neden korktuğunu bilemiyorum fakat zamanla geçer diye tahmin ediyorum.
     
  7. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenileri:
    0
    Karanlıkta kendini güvende hissetmiyordur. Loş ışıkla yavaş yavaş alıştırın karanlığa. Bir de sadece geceleri yuva gibi bişey takarsanız onun içine girip uyuyabilir ve kendini daha güvende hissedebilir
     
  8. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    stres ilaçları var onlardan kullanabilirsiniz
     

Sayfayı Paylaş