petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

tombul kuş

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ekincan EROL tarafından 15 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Arkadaşlar kuşum dişisinin yanında çok tombul duruyor acaba var mıdır bi zararı[​IMG]
     
  2. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    Arkadaşım bence kuşta yağlanma var bol bol uçur sen bu kuşu uçabiliyo mu ?
     
  3. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Evet dün aldım kafese 1 2 kere girdiler uyumak için
     
  4. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    0
    Görüntüsü her zaman böyle mi çünkü benim kuşta bu kadar olmasa da tombul duruyor ama benimki tüylerini kabarttığından dolayı yani hareket edince düzeliyor.
     
  5. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    bnce uçur en azından günde yarım saat felan
     
  6. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    hep böyle avucuma zor sığıyor
     
  7. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    ha maşallah çok tombul uçabiliyor mu.?peki saldığınız zaman.
     
  8. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    evet daha yeni olduğu için çarpa çarpa uçuyor ama uçmasında bi sıkıntı yok
     
  9. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    yeni derken kaç gün oldu alalı alçak uçuyorsa ve uçarkn hemen yoruluyorsa yağlanma olabilir.
     
  10. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    dün akşam aldım
     
  11. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    hayırlı olsun bi kaç gün salmayın ortama alışsın.
     
  12. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    tamam teşekkür ederim
     

Sayfayı Paylaş