Karadeniz Pet

Tüketici Hakları hK

Anıl ATIŞ

Emektar Üye
Muhabbet Kuşu Üreticisi
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
1,529
Tepkime puanı
22
Arkadaşlar elektirkli süpergem var durmadan arıza çıkartıyor ürün merkeze fabrikaya servis 2 servis değişti ürünü yapmıyorlar


Garanti devam ediyor ürün değişmide yapmıyor tükeci hakları nasıldır nasıl bunu yaptırabilirim.
 
can kardeş avcılar kaymakamlığına gidiyorsun.
tüketici hakları diye birşey var dilekçe falan yazıyorsun.
sonuçlanınca büyük ihtimal yenisini veya para iade olarak alıyosun.
ürünün faturası mutlaka olması lazım.
 
can kardeş avcılar kaymakamlığına gidiyorsun.
tüketici hakları diye birşey var dilekçe falan yazıyorsun.
sonuçlanınca büyük ihtimal yenisini veya para iade olarak alıyosun.
ürünün faturası mutlaka olması lazım.



bu işlem uzun sürüyor mu fatura dediğin Avcılardakı Evveden aldım ürünü ordan alabilirim faturayı
 
can özelden tlf yazarmısın.bi görüşelim.
 
3 defa ayni arizayi yaparsa degisim yapmak zorundalar. Bunun disinda eger farkli arizalarsa 10 defa da gitse degisim zorunlu degil. Gecmis olsun kolay gelsin

SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Benzer konular

Geri
Üst