petshop

                   

tuttuğum kalamarların kemikleri??

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Metin Şahan tarafından 16 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Metin Şahan
    Gizli

    Arkadaşlar dün şansıma 5-6 tane kalamar yakaladım ve kemiklerini çıkardım..Bunları kuşlara vermeden önce ne yapmalıyım temizliği falan???
     
  2. BARAN
    Gizli

    BARAN Guest

    normal temizle ne yapcan keşke fotoları paylaşsaydın..
     
  3. Samet Çağlar
    Gizli

    foto varmı hocam merak ettim özü nasıl bişeymiş :D
     
  4. kurutman gerekiyor heralde
     
  5. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.044
    Beğenileri:
    159
  6. vay be helal olsun tebrikler
     
  7. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.044
    Beğenileri:
    159
    Kalamar nasıl tutuluyor bu arada?
    Kemiklerin büyüklükleri ne kadar?
    Biz burada ithal kemik alıyoruz.
    İzmirde yerli kemik satışı var mı?
     
  8. Furkan ÇETİN
    Gizli

    Levent abi kalamar jigleri satılıyor piyasada 3-4 lira bir şeydir güneş batmadan 15-20 dakika önce jigi atmaya başlar 1-2 saat dur çıkarsa şansına :D .
     
  9. Metin Şahan
    Gizli

    Levent abi ben dün tekneyle balığa çıktım şansa tuttuk..İzmir de satışı bilmiyorum gece eve gittiğimde resimleri atarım boyları belli olur ama bir tanesi avcumdan büyük :)
     
  10. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.044
    Beğenileri:
    159
    Ben halka kalamar yemeyi çok severim.
    Çıtır çıtır ve sıcak olacak. Taratora banacan böööle.. .))
     
  11. Metin Şahan
    Gizli

    Sen işini biliyosun abi :)
     
  12. bettikler
    Çevrimdışı

    bettikler Member
    Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    izmirden bi arkadasım bana getirdi daha önce aldığum kalamarların neredeyse 3 katı
    yeni gelen kemik sağdaki

    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01 -->-> Daha önceki mesaj 21:00 --

    bu boyda 4 kemiği 5 tlye almıs sağolsun arkadas
     

Sayfayı Paylaş