petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Tüy değişimi Hakkında Yardım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Aysu GÖKTÜRK tarafından 13 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

  1. Aysu GÖKTÜRK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    18
    Arkadaşlar oğlumun kafasında beyaz beyaz kapsüllerden var.Dolayısıyla tüye girdiğini düşünüp ona göre vitamine falan başladım.Yalnız kafes içinde beyaz pamuk pamuk tüylerden başka tüy görmedim.Yani kendi yeşil tüyleri ya da kanatları,kuyruğu dökülmedi henüz.Bu süreç böyle mi başlıodu,önce kafa falan? Önceden kuş besledim ama anımsayamadım,sanki yeşil tüylerden de dökülmesi gerekiomuş gibi hissettim.Sorum saçma olduysa kusura bakmayın:)
     
  2. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.137
    Beğenileri:
    229
    Yavaş yavaş diğer tüylerde dökülür bir sıkıntı yok
     
    Aysu GÖKTÜRK bunu beğendi.
  3. Aysu GÖKTÜRK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    18
    Tamamdır,sağ olun:)
     
  4. Berkay ERDİNC
    Çevrimdışı

    Berkay ERDİNC Well-Known Member
    Altın Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenileri:
    69
    tüy değişiminde kanat yada kuyruk gıbı uzun tuylerin hepsı dokulmez.uzun tuyler yanı ucus ve kuyruk tuylerı terek dipleri hasar almışşa yıpranmışşa kendı kendıne düşer ve yenisi gelir.bunun içinde kuşun tuyde olmasına gerek yoktur.
    kuş tuyde diye vitamını haddinden çok vermenız kuşa yarar değil zarar verir.kullanmış oldugunuz vitamının kullanma talımatlarında belirlenen doza uymanız daha faydalı olur
     
    Aysu GÖKTÜRK bunu beğendi.
  5. Aysu GÖKTÜRK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    18
    Tamamdır,teşekkürler.Yok normal dozda veriorum.Elimde nekton bio vardı,onu kullanıorum.Kafasındaki kapsülleri görünce kullanmaya başladım ama dozajını abartmıorum.Sağ olun.
     
    Berkay ERDİNC bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş