petshop

                   

Tüy Dökümü normal mi?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Cihan UYĞUR tarafından 2 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Arkadaşlar resim biraz karanlık oldu ama?ama yinede belli tüy Dökümü biraz fazla geldi ve büyükçe sizce Normal mi?geçen bir arkadaş ta konu açmıştı onunkine benziyordu ama konuyu bulamadım.[​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:19 -->-> Daha önceki mesaj 00:03 --

    arkadaşlar aranızda kuşunun bu derece büyükçe diyeyim tüy atan var mı?
     
  2. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA / KEÇİÖREN
    bendim galiba o vatandaş abi . bana bi sorun olmadııgı yönünde mesajlar geldi . nolmalmiş
     
  3. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Bu kadar büyük ve çokmuydu siizinki de şuanda nasıl kuşlarınız
     
    #3 Cihan UYĞUR, 2 Mart 2015
    Son düzenleme: 2 Mart 2015
  4. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA / KEÇİÖREN
    baya coktu abi . tülü kafesin ici felan tüy doluydu . saglıksal bi sıkıntısı var gibi görünmüyor . bugun mama yerkende keyfi baya yerindeydi .

    [YOUTUBE]7z_algtrUnU[/YOUTUBE]
     
  5. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Maşallah diyelim bende bugun bit ilacı yapıcam,inş mevsimsel bir durumdur.
     
  6. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    ANKARA / KEÇİÖREN
    forumdakı ustalar benı bi sorun olmadıgına ıkna etdiler abi inşallah bian önce iyileşirler
     
  7. Ferdi NAMLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2015
    Mesajlar:
    547
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Güngören/İstanbul
    Buan benzer benim çiftte de oldu geçen haftalar. Bir problem olmadı çok şükür. Sizin de öyle olacağını umuyorum.
     

Sayfayı Paylaş