petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Tüy Yok ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Oguz Kızıl tarafından 31 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. Oguz Kızıl
    Çevrimdışı

    Oguz Kızıl New Member

    Katılım:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar kusumun kanatları altında tuy cok az bazı yerleride yolunmus durumda hiç yok kırmızı duruo resım cekmeye calıstım ama yakalayamadım elımede alıp acmak ıstemıyorum zaten yenı yenı alısıyo 4.5 aylık erkek yerlı kuş her hafta sonu banyo yaptırıyorum kasınmasın dıye ama bi sonuc alamadım
     
  2. kenan
    Çevrimdışı

    kenan Guest

    Kuşa her hafta sonu banyo yaptırılmaz kışın günü kuş hiç yıkanmaz ayrıca senin yıkaman yanlış yazın banyoluk koyarsın o kendi yıkanır kuşuna bit spreyli sıktınmı resim koyabilseydin net bişey söylerdim bitle alakasıda olmıyabilir
     
  3. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    kuş kendımı yoluyor yoksa dokülüyor mu?
     
  4. Oguz Kızıl
    Çevrimdışı

    Oguz Kızıl New Member

    Katılım:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    biliyorum yanlıs ama kasınmasın dıye, kombi yanıyo odamadada yıkamadan 1 saat once elektirikli soba yakıyorum uşütme acısından hiç bi sıkıntı yok hayır sıkmadın ama bu aralar cokta kucuk tuy dokmeye basladı bit spreyi alıp sıksammı

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:33 -->-> Daha önceki mesaj 10:32 --

    kasırken yoluyo herhalde ama cok net bir yolma yok kasıntısı cok
     
  5. kenan
    Çevrimdışı

    kenan Guest

    Evet alıp denemelisin öyle bişey varsa kaşınmayı keser yalnız gözüne yeme ve suya gelmesin kuşun kanat altlarınada sık
     
  6. Oguz Kızıl
    Çevrimdışı

    Oguz Kızıl New Member

    Katılım:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    tamam kenan bey onerdiginiz bir marka varmı
     
  7. kenan
    Çevrimdışı

    kenan Guest

    Avispray kullan kırımızı bi şişedir diğerlerine göre biraz daha pahalı ama iyidir
     

Sayfayı Paylaş