petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Tüyde mi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Emre BİLEN tarafından 25 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Emre BİLEN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    4 Şubat 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    0
    dişi kuşumun kafasında ve yanağında kalın beyaz şey çıkıyor çok hareketli çekemiyorum örnek resim
    PHP:
    http://www.meleklermekani.com/imagehosting/basakkozmetik2-4116.jpg
    bundan daha az kafasının üstünda 4 felan yanağında 7-8 tane var tüyde mi ?
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.784
    Beğenileri:
    75
  3. Emre BİLEN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    4 Şubat 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    0
    bende bi tane kuş yemi katkısı var appezitting aromatic vitamin diye aldım yem katkısı vermişler birde yemleri bitti versele laga karışık 500g alıcam yem katkısı suya damlatılıyo verimmi onuda _?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:54 -->-> Daha önceki mesaj 18:45 --

    ?
    ?
    ?yokmu cevapp
     
  4. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenileri:
    0
    Vitamin falan vermeyin kuşunuza. Yapay vitamin yerine meyve sebze verin.
     
  5. TRmert
    Çevrimdışı

    TRmert New Member

    Katılım:
    27 Kasım 2014
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    evet tüyde
     

Sayfayı Paylaş