petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Üretimhane yapımı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve CEM CANER tarafından 17 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    Merhaba arkadaşlar birkaçgündür kafama koymuş durumdayım kendime mini bir üretimhane yapmayı düşünüyorum bu konuda bilgili olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim ne tür tahta kullanmalıyım kaç cm olmalı bir yuvanın vb aklıma gelenler bunlar şuanlık yardımlarınızı bekliyorum
     
  2. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    Kardeşim kullanmadığın raf vs gibi eşyalar varsa değerlendirebilirsin. Ölçü uzunluk 50 en 40 yükseklik 40 uygundur
     
  3. abdulkerim demir
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    483
    Beğenileri:
    0
    yapacağın üretimhaneyi evemi yapacaksın eve yapacaksan kaç kafeslik ve evin neresini kullanma zorunluluğun var?
     
  4. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    Evet eve yapicam ogrenci evi zaten :) suan 1 cift kusum var 4-5 cift kus dusunuyorum farkli turlerden , hazir cifthanelere baktim oldukca pahali fiyatlari kendim yapabilirim diye dusundum eski bi dolap var ortasi bos yaklasik 80 e 90 ebatlarindan bosluk var 4 tane kafes koyabilirim diye dusunuyorum direk kartonpiyerdenmi yapsam yoksa disini tahtami yapsam karar veremedim aslinda
     
  5. abdulkerim demir
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    483
    Beğenileri:
    0
    Kardes eger uretmhane yapayim ama masrafim gitmesin diyorsan bi tuyo verde bizde yapalim illa masrafin olacak naturdbirt ten ön tel siparişi ver bide dolabina raf yap
     
  6. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    Onu vericem canim okadarda degil , nette baktigim 4 katli kafese 250 tl istiyolar siz yanlis anladiniz beni
     

Sayfayı Paylaş