petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Üretimhanede Mama Günü

Konusu 'Üretimhane Resimleri' forumundadır ve Ümit BAY tarafından 27 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    Geçen Haftalardan Bir Mama Günü Sizinle Paylaşmak İstedim

    Kıvamını Alan Mamamız Kuşlarımıza Sunmaya Hazır Halde

    [​IMG]


    Buda Saldırıya Gectikleri Anlar:)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Elinize sağlık hoşlarına gitmiş gibi görünüyorlar .... :)
     
  3. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    Teşekkürler
     
  4. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    maşallah kuşlara.sizin yaptığınız Yemleri sevdikleri çok belli :)
     
  5. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    Aynen Kardeşim
     
  6. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Ben bile yerim :D
     
  7. Sertaç Arslan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    9
    Mamaya hucuuuuuuum :)
     
  8. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    Sertaç Abi İle Yedik Biz Zaten Sinan Siz Sohbete Daldıgınızda :)
     
  9. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    :) :) MaşAllah keratalara ustam :)
     
  10. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    saol kardeşim:)
     
  11. bace
    Çevrimdışı

    bace Guest

    Ooo Maşallah nasilda saldiriyorlar abi Maşallah o mamada neler var abi benimkiler hic boyle saldirmiyor .d gizli bir formülün yoksa söyler misin abi .d Saygilar Sevgiler
     
  12. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    2 de soğan kesip kavuracan varya :D
     
  13. Ümit BAY
    Çevrimdışı

    Ümit BAY Member

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    452
    Beğenileri:
    6
    techizatı getirelim menemen felan yapalım ahahaa:)
     
  14. filiz Tohum
    Çevrimdışı

    maşallah hemen hemen hepsi saldırmış kuşların :)
    bizimkilerde yüzüne bile bakmıyor bende kumrulara, serçelere veriyorum bizimkilerin yemediği mamaları :))
     
  15. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    Menemen iyi fikir Çay falanda demleniz küçük bir tüp yeter :D
     
  16. Metin Şahan
    Çevrimdışı

    Lezzetli görünüyor mama elinize sağlık afiyet olsun yavrulara..Benimkilerde mama verdimmi yemlikleri çıkarmam gerekiyor yoksa mamayla ilgilenmiyolar :)
     
  17. abdulkerim demir
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    483
    Beğenileri:
    0
    Maşaallah ALLAH sağlık ve bol yavrular versin
     
  18. Sertaç Arslan
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Kasım 2013
    Mesajlar:
    279
    Beğenileri:
    9
    Soğan değilde az havuç karıştırınca süper oluyor :D

    Mama yapıpta tadına bakmayan var mı :) Yemlerin değilde cicibebenin falan :)
     
  19. anıl deniz yılmaz
    Çevrimdışı

    özel bır formülü yoksa bizede tarifini verebilirmisin cidden merak ettim içinde ne var diye :)
     
  20. Sinan ÇELİK
    Çevrimdışı

    ++++++++++ :D
     

Sayfayı Paylaş