petshop

                   

Uzun Yol İçin Kuşları Taşıma Kafesi Nasıl Olmalı ?

Konusu 'Kendin Yap Sistemler ( DIY )' forumundadır ve Önder AYYILDIZ tarafından 28 Mart 2016 başlatılmıştır.

  1. Önder AYYILDIZ
    Çevrimdışı

    Önder AYYILDIZ Active Member
    Üye

    Katılım:
    8 Mart 2015
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    28
    Yer:
    Diyarbakır-Bursa
    2,5 Ay sonra felan tayin dolayısı ile başka bir ile gidicem. Giderken kuşlarımıda yanımda götürmeyi planlıyorum imkan bulursam orda depo gibi bir yer ayarlayıp devam edicem. Şuan 4 Takım Muhabbet 1 Takım Sultan 1 Takım Kanarya 2 Takım Hint Bülbülüm ve yavrular var takım sayısını arttırmayı düşünmüyorum ama yavrular artacaktır.
    Gideceğim yol 1000 km nin altın da olmayacak. Kuşları kendi arabamla götürücem.
    Fakat bunları taşımak için nasıl bir kafes kullanmalıyım ?
    Çiftleri ayırım dişileri bir kafese erkekleri bir kafese mi alsam ?
    Yoksa fotograftaki gibi bir kafes hazırlayıp her çift için ayrı gözler mi ayırsam ?
    Veya bu hazır taşıma kafeslerinden mi alsam ?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.094
    Beğenileri:
    174
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Hayırlısı olsun Önder, yakınlara gelirsin inşallah.
    Fotoğrafını paylaştığın taşıma kafesine 2-3 kuş koyabilirsin. Erkek - dişi fark etmez.
    İçine 2-3 dal darı ve havuç parçası koyarsın. 24 saat kadar idare ederler.
    Daha olmadı bir marangoz ayarlayıp taşıma kasalarından yaptır.
    [​IMG]
     
  3. Önder AYYILDIZ
    Çevrimdışı

    Önder AYYILDIZ Active Member
    Üye

    Katılım:
    8 Mart 2015
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    28
    Yer:
    Diyarbakır-Bursa
    [MENTION=6387]Levent ACAR[/MENTION] Hayırlısı bakalım abi ama Ya İlk Tercih Bitlis çıkar yada son Tercih Diyarbakır olur da aralardan memleket çıkar Erzurum olursa oda güzel olur:D

    Taşıma kasası daha sağlıklı olur diyorsan marangoza gerek yok ben bu iş için doğmusum elimde malzemem hazır :D

    Giderken mecbur bi mola veririm yani kuşlar kafeste 36 saat gecirecek abi
     
    #3 Önder AYYILDIZ, 28 Mart 2016
    Son düzenleme: 28 Mart 2016
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.094
    Beğenileri:
    174
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Hayırlısı olsun inşallah..
    36 saat uzun süre ancak, kuşlara bi şey olmaz. O kasalarda yurt dışından geliyor 1 hafta bazen 2 hafta :)
    Kendi kafeslerini koliye geçirip üstü açık da gidebilirsin.
     
    #4 Levent ACAR, 28 Mart 2016
    Son düzenleme: 28 Mart 2016
  5. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenileri:
    318
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Hakkında hayırlı uğurlu olsun kardeşim mümkün olduğunca geniş kafese koy ve kuşları da sık sık kontrol et bizim bir ağabey İstanbul dan Of a götürecekti kuşlarını dişilerden biri diğer çifti paramparça etmiş kafeste
     
  6. Önder AYYILDIZ
    Çevrimdışı

    Önder AYYILDIZ Active Member
    Üye

    Katılım:
    8 Mart 2015
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    28
    Yer:
    Diyarbakır-Bursa
    [MENTION=6387]Levent ACAR[/MENTION] abi kendi kafesleri de arka koltuga 2 kafes koydum mu dolar zaten :D plastik tasıma kafeslerine çift olarak koysam iş görür heralde abi ebat 22x16x14. [MENTION=2216]Yusuf Kürşat AKKUŞ[/MENTION] abi öyle kötü huylu kuşum yok ama bir araya geldiklerinde ne olur belli olmaz o yüzden çift basına 1 plastik taşıma kafesi alsam mı diye geçiyor aklımdan tanesi 8 lira zaten bişey değil
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenileri:
    318
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Eğer çok yer kaplamaz diyorsan dediğin gibi çiftleri ayrı ayrı taşıma kafesinde götürebilirsin
     
  8. Furkan AYKAÇ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2016
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    Çorum, Trabzon
    Bende trabzondan çoruma giderken böyle bir taşıma kafesi almıştım ama 1 kuş için almıştım çiftlere küçük gelir abicim, İmkanın varsa her bir kuşa 1 taşıma kafesi al zaten çok büyük değiller fazla bişey kaplamaz diye düşünüyorum. Yada diğer çözümleri düşünebilirsiniz karar size kalmış.
     
  9. Emre Ünaldı
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2016
    Mesajlar:
    271
    Beğenileri:
    10

Sayfayı Paylaş