petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yalnız

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Akın1903 tarafından 14 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. Akın1903
    Çevrimdışı

    Akın1903 Guest

    beyler çift kuşlarımı 1 gunlugune serbest kafeste olmadan yalnız bıraktım bişey olurmu ?
     
  2. metert
    Çevrimdışı

    metert New Member

    Katılım:
    24 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    keşke yapmasaydın zarar görebilirler duvara filan vururlar sıkışırlar
     
  3. Akın1903
    Çevrimdışı

    Akın1903 Guest

    Alışıklar Neyin ne oldugunu bılıyorlar.
     
  4. Minel GÜLER
    Çevrimdışı

    bence kafesin içinde bırakman daha iyi olabilirdi kuşlar için zararlı olabilecek bir sürü şey var mesela en basitinden kabloları kemirip çarpılabilirler ya da yabancı cisim yutabilirler,bitki varsa bitkileri kemirip zehirlenebilirler
     
  5. Pale
    Çevrimdışı

    Pale New Member

    Katılım:
    1 Nisan 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Kuşların eğer hep evin belli bir bölgesinde vakit geçiriyor ve oranın dışını çıkmıyorlarsa sıkıntı olmaz kanımca.Benim de iki kuşum bu şekilde bir bölgede oluyorlar ve zaten öyle abuk sabuk şeyler yapmıyorlar kabloları kemirmek gibi.Seninkiler de öyleyse bir şey olmaz.
     

Sayfayı Paylaş