petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yardım Dışkısını Yiyiyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Faruk KILIÇ tarafından 17 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

  1. Faruk KILIÇ
    Çevrimdışı

    Faruk KILIÇ New Member

    Katılım:
    27 Şubat 2015
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar kuşum bu huyu yeni öğrendi eskiden böyle bir şey yoktu dışkısını yiyiyor.Kafesinde versele laga yemi Vitesand kuş kumu gaga taşı her şeyi var nedeni nedir?Alttaki ızgara yere yakın kaldıramıyorum yukarıya.Ne yapmam lazım neden dışkısını yiyiyor???????:(:mad:

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:23 -->-> Daha önceki mesaj 18:16 --

    Yardım edecek kimse yok mu????????
     
    #1 Faruk KILIÇ, 17 Mayıs 2015
    Son düzenleme: 17 Mayıs 2015
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.784
    Beğenileri:
    75
    Izgaranın oturduğu kenarlara yükseltmek için metal bir parça koyabilirsin.
    Kimi kafesteki ızgaranın her yanı bok içinde kalıyor. Kimisi pırıl pırıl yıkanmış temizlenmiş. :) Çözemedim ben de bu durumu. Yedikleri önlerinde yemedikleri arkalarında..
     
  3. kimedemi
    Çevrimdışı

    kimedemi New Member

    Katılım:
    13 Şubat 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    İç kuruma geçirmiş olabilir


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş