petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yardım eder misiniz

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Berkan Sahin tarafından 9 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. Berkan Sahin
    Çevrimdışı

    MERHABA ABİLERİM ABLALARIM YENİ ÜYEYİM VE NERDEYSE 2.5 3 AYLIK COK HAYLAZ Bİ MUBİŞİM VAR YAKLASIK 1 AY KADARDIR BİZİMLE BEN ONA COK ALISTIM CUNKU COK GÜZEL :) FAKAT ŞÖYLE Bİ SORUM VAR KAFESTE TÜNEKTEYKEN SÜREKLİ KABARIYO AYAKLARI İLE KAFASINI KASIYO KAŞIMA SÜREKLİ DEGİL AMA KABARIYO VE SÖNÜYO KAFESTEN CIKTIN MI İÇERİ GİRMEK BİLMİYO :) KABARMASININ Bİ SORUNU OLAMAZ DEĞİL Mİ YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM :confused:
     
  2. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    bir foto yolayın kaparıyorsa soğuk algınlığı vardır
     
  3. Sinan Şimşek
    Çevrimdışı

    Kabarırken Nasıl Diyeyim Böyle Pırr Diye Ses Geliyormu Yoksa Hep Kabarık Mı Duruyor ?
     
  4. Berkan Sahin
    Çevrimdışı

    evet cıkıyo pırr diye ses cıkıyo
     
  5. hulk42
    Çevrimdışı

    hulk42 New Member

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    0
    aynisini benm kusda yapiyor kasinti var 2 dkda bir kabarip silkeleniyor kafeste fazla hareketli degil ben onemsememistim sorun varmi acaba bit falansa yandım

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  6. Yasin Ozan Kaya
    Çevrimdışı

    Ya benim kusu bugun aldım yemini koyarken kafesten kaçı ve sıcak sobaya kondu.psikolojisi bozulmusmudur bozulduysa nasıl duzeltebilirim bide bana olan guveni kaybolmusmudur? lutfen yardım edin
     
  7. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    kardeş kuşu bugün aldıysan zaten sana güveni oluşmamıştır psikoloji hakkında bi bilgim yok
     
  8. Yasin Ozan Kaya
    Çevrimdışı

    bana alışmaz diye çok korkuyorum bide kaçınca bi kaç kere duvara çarptı ne yapabilirim ?
     

Sayfayı Paylaş