petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yardım edın bu kusun cınsıyetı nedır

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve enes cavdir tarafından 31 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. enes cavdir
    Gizli

    Arkadaşlar yeni kuş aldım bugün aldığım yer bana erkek ve yavru olduğunu söyledi doğru mudur ? Bide ben bu kuşu nasıl egitirim elimi çok ısırıyor elimi kafese veya yanına yaklaştırmak doğru mu aydinlatirsaniz çok memnun olurum :)
     
  2. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
  3. enes cavdir
    Gizli

    Nasıl aticagimj bulamadım telefondan giriyorum ya .s
     
  4. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
  5. sparox
    Çevrimdışı

    sparox Member

    Katılım:
    16 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    [​IMG]
    Resmi ben düzenliyim. Kuşunuz yavru bir erkek olduğunu düşünüyorum iyi günlerde besleyin.
     
    #6 sparox, 31 Aralık 2014
    Son düzenleme: 31 Aralık 2014
  6. enes cavdir
    Gizli

    Çok teşekkürler rahatladım valla :) peki elimi isirmasi nasıl giderile bilir ne yapmam lazım da alissin ? Elimi çok ısırıyor bide elimi yaklaştırmam doğru mu
     
  7. sparox
    Çevrimdışı

    sparox Member

    Katılım:
    16 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    Forumda bulunan bazı konuları incelemenizi tavsiye ederim eğitim için gerekli bilgileri bulabilirsiniz. İlk bir hafta kafesin içine parmağınızı uzatarak kuşu korkutmadan parmağa konma alıştırması falan yapabilirsiniz. Elinizi ısırıyorsa ani hareketlerle tepki vermemeye çalışın kuşu korkutmamak için.
     
  8. enes cavdir
    Gizli

    Çok teşekkürler yardiminuz için sağolun yavru ve erkek olması rahatlattı içimi :) kaç aylık dir veya ay olmus mudur tahminen ?
     
  9. sparox
    Çevrimdışı

    sparox Member

    Katılım:
    16 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    Şöyle söyleyelim kuşun anne babadan ayrılması ortalama 35 günü bulmaktadır yani kuş 1 aylıktan büyük zaten. Fotoğraftan görebildiğim kadarıyla simsiyah gözleri var gibi duruyor. 2 ile 2.5 aylık civarı olduğunu düşünüyorum. ama ustalarımız yorumlarsa daha sağlıklı bilgi vereceklerdir.
     
  10. enes cavdir
    Gizli

    Peki öyle olduğunu tahmin ederek 2.5 aylik olması halinde evcillesrirmesi kolay olur mu ?
     
  11. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK New Member

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Kardeşim kafeste oyuncak bırakma. Kafesten de çıkarma bir süre. İlk başlarda yavaşça yanına yaklaş. Ellerini yavaş bir şekilde kafesin kenarlarına koy. Kısık ve yumuşak bir sesle konuş. Bunu 3-4 gün yapmalısın. Hatta sabredebilirsen daha da fazla yap. Daha sonra yemliği çıkar bir saat kadar sonra eline yem koy ve yavaşça kafesin içine uzat. Biraz beklersen gelip yem yiyecektir. Bunu da bir süre devam ettir. Sonrasında ise baya alışmış olacaktır. Mümkün oldukça elinle tutmamaya çalış kardeşim. Her kuş ilk başlarda ısırır. Ayrıca 2 2 buçuk aylık eğitim için geç sayılmaz. Ama dediklerimi unutma. Kuşun şu anda ellerinden korkar. Maşallah kuşunuza.
     
    #12 Mehmet KOÇTÜRK, 31 Aralık 2014
    Son düzenleme: 31 Aralık 2014
  12. sparox
    Çevrimdışı

    sparox Member

    Katılım:
    16 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    177
    Beğenileri:
    0
    Evcilleştirmek için tam zamanı bundan sonrası sizin kuşa gösterdiğiniz ilgiye göre şekillenmeye başlayacak
     
  13. Mehmet KOÇTÜRK
    Çevrimdışı

    Mehmet KOÇTÜRK New Member

    Katılım:
    18 Aralık 2014
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    0
    Ayrıca bana göre en mühim husus sabır. Öyle olmuyo diye bırakma ve kuşa asla kızma. Neticede onlar insan değiller oturup laf anlatamazsın. Zamanla herşey oturur ve sana alışır. Sonrasında ise hayatında kocaman bir yer edinir. Arkadaş gibi ailenden bir fert gibi :D
     
  14. enes cavdir
    Gizli

    İlginiz için sağolun yeni olunca yardıma ihtiyacım vardı bilgilendirdiniz için teşekkürler :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:24 --

    Kardeşim bende öyle istiyorum evin maskotu olsun yani :)
     

Sayfayı Paylaş