petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yardım edin kuşum çok hasta!

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Furkan YILDIZ tarafından 7 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. Furkan YILDIZ
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar kuşum bugün yere iniyor ve tüylerini kabartıp orada duruyor yanı hastalık var farkındayım tünege getiriyorum gne hastalıktan tüylerini kabartıyor ve hareket etmiyor ayrıca eşide var
     
  2. t.ert08
    Çevrimdışı

    t.ert08 New Member

    Katılım:
    26 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    0
    Resim görmeden kimse bir sey diyemez sanırım ama esinden ayırın hastalıgı onada geçmesin
     
  3. Onur SÜSLÜ
    Çevrimdışı

    Onur SÜSLÜ Member

    Katılım:
    16 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    1
    Bence bi veterinere götürün kuş'dan anlayan bir veterinere ;)
    İmkan yoksa vitamin verin suyuna fotoğraf olmadan zor ama belki üşütmüştür.
     
  4. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    Kuşun dıçkısı katı mu sıvımı. Katı ise rengi ne sıvı ise rengi nedir. İştahı varmı yeme içmesi iyi mi ?
     
  5. Ahmet Behçet
    Çevrimdışı

    hocam bı foto cekıp atabılırsenız daha cabuk cevap alırsınız.
     
  6. nevzat
    Çevrimdışı

    nevzat New Member

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    0
    eşinden ayırma kuşunyem yiyemezse eşi onu doyuracaktır
     

Sayfayı Paylaş