petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yardım lütfen

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Pınar Aydın tarafından 24 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. Pınar Aydın
    Çevrimdışı

    Pınar Aydın New Member

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    0
    erkek muhabbetim psikopat çıktı

    arkadaşlar bnm muhabbetlerin 2 yavrusu var biri 23 günlük diğeri 19 günlük anne kuş beslemek istyor ama erkek müsade etmiyo dişiyi beslemiyo,dişi yemşiğe indiğinde çok sesli bağırark ya korkutuyo yemesine engel oluyo yada inip tüylerini yoluyo,dişi yuvaya girincede bağırıyo yavrularda korkuyo kaçışıyolardişi içerde duramıyo ne yapmam gerek erkeği ayırırsam iyimi ederim kötümü
     
    #1 Pınar Aydın, 24 Mart 2014
    Son düzenleme: 24 Mart 2014
  2. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    dişiye hazır mamaları var ondan verin.. erkegi müsade etmiyorsa dişi doyurana kadar ayırabilirsin bence.
     
  3. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    hiç bekleme hemen ayır anne tek başına bakar
     
  4. Pınar Aydın
    Çevrimdışı

    Pınar Aydın New Member

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    0
    3 4 saat ayrıtuttum dişi mutsuz oldu resmen ne yem yemeye indi ne yuvaya girdi ne yapacağımı şaşırdım durumdan şikayetçi değil herhalde biraz daha gözlemleyeceğim teşekkürler arkadaşlar
     
  5. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    gözlemleyin erkek yardımcı olmuyorsa yakınlarına mama koyun, dişi beslesin yavrularını.. belki işe yarar :)
     
  6. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    valla sız bılırsınız cok gec olabılır baba yavruları öldüre bılır cok kızışdıysa
     
  7. Pınar Aydın
    Çevrimdışı

    Pınar Aydın New Member

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    0
    galiba kızışmış ayağını atıyor dişinin üstüne en iyisi ayırmak zaten erkek kuş çok agresifleşti susmuyor sürekli caa cak diye bağırıyor çok rahatsız edici susturamıyorum ancak karanlıkta susuyor
     
  8. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    Ayırmanızda fayda var. Ayırmak istemiyorsanızda yuvalığın ağzına yakın bir yemlik takabilirsiniz.
     
  9. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    hem dişi bıraz dınlenmış olur ama yem ve mama takvıyesını iyi yapın sonucda tek başına bakacak
     
  10. Pınar Aydın
    Çevrimdışı

    Pınar Aydın New Member

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    0
    ewt saolun hayvanın psikolojisi düzelir belki çok baskı var üstünde
     

Sayfayı Paylaş