yardım lütfen

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve 1m1ehmet tarafından 25 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. 1m1ehmet
    Çevrimdışı

    1m1ehmet Aktif Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Antalya/alanya
    arkadaşlar 2 tane kuşum vardı bir dişi bir erkek ve ben bunları yanına eskiler yavrulamadıgı için 1 dişi bir erkek daha aldım hepsini aynı kafeste tutuyorum sizce ayrı bi kafese mi almak gerekir kafes oldukça geniş çift yavruluk taksam nasıl olur acaba tek kafese .
    http://i.hizliresim.com/n5mXbN.jpg

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:03 -->-> Daha önceki mesaj 19:02 --

    [​IMG]
     
  2. Ediz Edizoğlu
    Çevrimdışı

    Dişiler kavga edebilir. Bence ayri olmalari gerek
     
  3. 1m1ehmet
    Çevrimdışı

    1m1ehmet Aktif Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Antalya/alanya
    şuan kavga etmiyolar hepsi gayet iyi anlaşıyorlar ama böle yavru almam mümkünmü acaba illa 2 şerli guruplar halindemi koymak gerekiyo kafeslere
     
  4. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Profesyonel

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Takip edin kavga olmazsa bir sorun olmaz, üstelik birbirlerine nispet olsun diye yavruda verebilirler :)
     
  5. Şehmus BAKIR
    Çevrimdışı

    Kuslarında karakterleri vardır.bunu takip ederek anlayabilirsiniz.suan için bir sorun olmayabilir ama yuva yapimi ve yumurtadan sonra kıskançlık ve yer kavgası cikabilir. Kuşları kıskandırip tetiklemek ıstiyorsaniz grup halinde beslemek yerine tekli kafeslerde üretmek daha sağlıklidir hem sağlık açısından hemde olabilecek kavgalar dan çünkü birinde bir bulaşıcı hastalık oldugunda diğerine de bulaşır tedavi zorlaşır Salma üretiminde dikkat edilecek en önemli faktör budur.hayırlısı olsun .
     
  6. 1m1ehmet
    Çevrimdışı

    1m1ehmet Aktif Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Antalya/alanya
    saol kardeşim tşk ederim o zaman çift kafes yapıp kafesleri yan yana koymak en mantıklısı heralde
     

Sayfayı Paylaş