yardım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bekirefe16 tarafından 2 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. bekirefe16
    Çevrimdışı

  2. Samet Çağlar
    Çevrimdışı

    ayakları niye öyle olmuş :( vitamin falan veriyormusun
     
  3. bekirefe16
    Çevrimdışı

    her türlü vitaminleri mevcut sitrese girdi ishal oldu ishal geçti şimdide bu çıktı bende anlamadım :S
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.151
    Beğenileri:
    183
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Verdiğiniz ilaç ağır gelmiş olabilir diye düşünüyorum. Bir süre vitamin - ilaç vermeyin. Suyunu sürekli değiştirin.
    İnşallah daha kötü bir şey değildir.
     
  5. bekirefe16
    Çevrimdışı

    sürekli kuyryğunuda aşşağı yukarı atıyor ishali kesildi yemde yiyor ilacı kesiyim o zaman
     
  6. TOPRAK DENİZ
    Çevrimdışı

    ya benimde kuşumun bi ayağında hafif morluk var yürürkende topallıyo sanki acaba biyeremi çarptı öyleysede düzelirmi sizce ?
     

Sayfayı Paylaş