yaş tahmini

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Koray DANIŞMAZ tarafından 6 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    Arkadaşlar yaş tahmininde bulunur musunuz.[​IMG]
    [​IMG]
     
  2. tornado25
    Çevrimdışı

    tornado25 Süper Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2014
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    0
    5 aylik erkek masallah
     
  3. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    Arkadaşlar
     
  4. Citroen
    Çevrimdışı

    Citroen Site Bağımlısı

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    KARABUK
    Evet 5-6 aylik kizismamis bir erkek :)
     
  5. pınar
    Çevrimdışı

    pınar Süper Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    0
    5 veya 6 aylık kadar
     
  6. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    Soru belki saçma ama kizismasi kaç ayı bulur :-D
     
  7. Citroen
    Çevrimdışı

    Citroen Site Bağımlısı

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    KARABUK

    8-9. Ayindan itibaren kizismaya baslamasi gerekiyor. Tabi bu durum yedigi yeme, ictigi suya, strese girip girmemesine, tug dokme, hasta olma durumlarina gore degisiklik gosterebilir.
     
  8. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    Yani beklemek mantıksız :)
     
  9. Citroen
    Çevrimdışı

    Citroen Site Bağımlısı

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    KARABUK

    Eger kusunuza alistiysaniz ve seviyorsaniz bekleyin derim, ben aldigim kusu degistiremiyorum :) eve girince ailenin bireyi oluyor ve kiyamiyorum :)
     
  10. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenileri:
    88
    Yer:
    samsun
    Yok zaten hayatta degistiremem ama başka bi erkek daha alabilirim
     
  11. Citroen
    Çevrimdışı

    Citroen Site Bağımlısı

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    KARABUK
    Yeriniz musaitse yeni erkegin yanina birde yavru bi disi alabilirsiniz, iki cift kusunuz olmus olur : D
     

Sayfayı Paylaş