petshop

                   

yasi sizce kac

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Burak ÖZATİK tarafından 4 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaslar kusumu aldigim yerden 35 gunluk dediler sizce yasi kac

    1 Ocak 2015: http://youtu.be/cWDlOhUDEAM
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:11 -->-> Daha önceki mesaj 14:48 --

    Ne dersiniz
     
  2. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    oy çok güzelmiş kuşunuz bana pek 35 günlük gelmedi daha büyük gibi
     
  3. drsn_19
    Çevrimdışı

    drsn_19 Member
    Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    1
    3-4 aylık gibi bence
     
  4. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Ne kadar mesela alalı 10gün falan oldu
     
  5. yigitcandemirag
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    6
    Yer:
    İstanbul
    Maşallah çok tatlı :)
     
  6. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenileri:
    17
    Yer:
    İstanbul Avcılar
  7. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Bu erkek te emin misiniz 3 aylık falan olduğuna :D
     
    #7 Burak ÖZATİK, 4 Ocak 2015
    Son düzenleme: 4 Ocak 2015
  8. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    bencede 3 -4 aylık var bu kuş
     
  9. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Videoyu izledn mi:D eğitilir mi bir de elime falan geliyo da ısırıyo dünden beri :D
     
  10. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    çok güzel eğitilir bu kuş çok insancıla benziyor :)
    hatta uğraşırsanız konuşturabilirsiniz
     
    #10 Rassien, 4 Ocak 2015
    Son düzenleme: 4 Ocak 2015
  11. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    İnsancıl zaten herkesin eline gidiyo bir de ısırma sorunu var onu nasıl düzeltebiliriz acaba
     
  12. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    size tam olarak güvenmiyo olabilir bu sorunu çözmek için elinizi bırakın ısırsın hiç bişey yapmayın bir süre sonra ısıra ısıra bişey olmayacağını anlar ve bırakacaktır benim kuşum da öyleydi bıraktı artık
     
  13. Burak ÖZATİK
    Çevrimdışı

    Burak ÖZATİK New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    158
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    ama heryeri ısırıyo
     
  14. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    bilemiyorum oyun amaçlı da yapıyor olabilir ama merak etmeyin zamanla geçecektir kesin :)
     

Sayfayı Paylaş