petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yavru Çek Kuşum hakkında yardım...

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve beyaban tarafından 16 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. beyaban
    Çevrimdışı

    beyaban Guest

    Arkadaşlar Merhaba. Öcelikle foeumda yeniyim ve gayet güzel bi site olmuş..

    Öncelikle Benim bi kaç sorum olacak; Önceden yerli baktım yaklaşık 1 yıl falan konuşturdum :) arkadaşımın çocuğu sağolsun istedi kıyamadım verdim. Ondan sonra kendime bi çek almaya karar verdim.. Çoooo uzun arama ve bekleyişten sonra bi çek yavru buldum. Ama bu çoook yavru. 30 günlük falan..
    1 [​IMG][/IMG]
    2][​IMG][/IMG]
    3[​IMG][/url][/IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Arkadşalar ilk sorum;
    Kuşum 30 günlük olunca daha yem kıramıyor ve kabuğu soyulmuş darı aldım ancak onuda yiyemiyor :( bundan dolayı bende bu kabuğu soyulmuş darıyı ağızımda kırıp veriyorum acka o zaman yem yiye biliyor.Ayrıca mama da yemiyor. hiç sevmiyor nedense :( Sorum şu benim bu konuda ne yapmam lazım. Mama falan hazırlmam mı lazım veya başka bişey. Belki forumda başka bi yöntemi varsada bulamadım.


    İkinci sorum;
    Kuşum normalden de çok ürkek; elime kafesinin içerisindeyken geliyor anca dışarı çıkınca kafese hemen uçmak istiyor ve kendisine zarar vermesinden korkuyorum. elimde yem yemesine rağmen karnı doyunca hemen kednini kafese atmak istiyor. daha kolay nasıl alıştıtrım kuşuma zarar vermeden ?

    üçümcü ve son sorum;
    kuşum suluktan su içemsini bilmiyor :) sadece çay kaşığıncan su içirebiliyorum :) suluğa nasıl alıştırabilirim :)


    Ayrıca kuşum hakkında bilgi verirmisiniz...


    Herkeze çok teşekkür ederim.

    Bir hatam falan olduysada herkezen çok özür dilerim :(

    İsim önerilieriniz de bekliyorum.


     
  2. Abdullah Dener
    Çevrimdışı

    Abdullah Dener Active Member

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenileri:
    1
    Öncelikle hoşgeldiniz kuş maşallah çok sevimli ama Çok erken ayrılmış anne babadan yem kırmayı öğrenip alsaymışsınız daha iyi olurmuş bence
    Ürkek olması da henüz yavru olmasından
    LG G2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
     
  3. beyaban
    Çevrimdışı

    beyaban Guest

    Arkadaslar bi fikri olan yok mu :) yardimci olacak ;)
     
  4. Okan Tufan
    Çevrimdışı

    Okan Tufan Member
    Altın Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    0
    kuşunuzun yaklaşık 15 gün bakıma ihtiyacı var şırınga ile hazırladığınız mamayı azına verin. Sevmese de yiyecektir. Su konusunda büyümesini beklemeniz gerekecek şimdilik çay tabağana koyup kafesin dibinde köşeye yerleştirebilirsiniz. Ürkeklik konusunda ise zaman ve ilgi alaka gerek.
     

Sayfayı Paylaş