petshop

                   

Yavru Kuşum Takla Atıyo :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Esra tarafından 31 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

  1. Esra
    Çevrimdışı

    Esra Guest

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #1 Esra, 31 Ağustos 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 31 Ağustos 2013
  2. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Benim dişide yapıyor sırtını kaşıyor
     
  3. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Oyun oynamak istedigi için yapıyodur bu sekldeki hareketleri.
     
  4. Esra
    Çevrimdışı

    Esra Guest

    böyle şeyler ınsanı mutlu edıyo gercekten kus beslemek harika bı duygu
     
  5. Yunus Emre OĞUZ
    Çevrimdışı

    erkekler niye böle akrobatik değil ya hep bu dişiler bizim ki niye yapmıyo :(
     
  6. Esra
    Çevrimdışı

    Esra Guest

    erkek bnmkıı
     
  7. Yunus Emre OĞUZ
    Çevrimdışı

    yok kuşunuzun cinsine bağlı olarak değil genelleme yaparak söyledim forumu araştırırsanız bir çok kişi dişi kuşuunun böyle takla atmasının resmini koymuş ondan genelleme yaptım
     
  8. quatro
    Çevrimdışı

    quatro Guest

    aynen benmkide :D
     
  9. Mehmet YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    0
  10. Sinan Altın
    Çevrimdışı

    Allah'ım! Duruşa bak maşallah. :)
     
  11. Cem Temiz
    Çevrimdışı

    Cem Temiz Guest

    benı dişi bunu salincak ta yapiyor :D
     
  12. erdincozn54
    Çevrimdışı

    Canı sıkılmış hayvanın :D
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu neden takla atar

    ,
  2. muhabbet kuşunun takla atması

    ,
  3. disi muhabbet kusu neden takla atar

    ,
  4. disi muhabbet kusunun takla atmasi,
  5. muhabbet kusu takla