petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yavru Kuşun Gözünde Halka Olur mu?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve kaan1903 tarafından 1 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    .................................
     
    #1 kaan1903, 1 Ağustos 2014
    Son düzenleme: 15 Eylül 2015
  2. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    Bildigim kadariyla tam siyah olmali.
     
  3. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    resim eklendi konu günceldir
     
  4. ObreuS
    Çevrimdışı

    ObreuS Member

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    209
    Beğenileri:
    1
    Hocam kuşunuz yavru 3 aylık civarı
     
  5. umut ercan
    Çevrimdışı

    umut ercan New Member

    Katılım:
    9 Nisan 2014
    Mesajlar:
    125
    Beğenileri:
    0
    bende denk geldim bu olaya.yavruların salmasında kuşa bi baktım beyaz gözlerinin etrafı hayır yani kendi yavrum olmasa şüphe ederim.var böyle bi durum yani üzme kendini
     
  6. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    kuşun duruşu yavru hocam dediğiniz gibi max 3 aylık ama gözünü görünce işte acaba dedim.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:58 -->-> Daha önceki mesaj 22:57 --

    ciddi misiniz hocam, eğer kendi yavrunuzda böle bir durumla karşılaştıysanız o zaman olabiliyordur böle durumlar
     
  7. Bilal KURDDAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2013
    Mesajlar:
    670
    Beğenileri:
    0
    kuşunuz yavru içiniz rahat olsun bazen olabiliyor bu tür durumlar
     
  8. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    kuşunuz yavru
     
  9. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.788
    Beğenileri:
    75
    Bu halka 9 aydan sonra beyaza dönmeye başlar. Böyle ufak kuşlarda siyaha yakın gri olması normaldir. Güle güle besleyin, maşallah güzel kuş.
     
  10. Onur KUZUKIRAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    523
    Beğenileri:
    0
    kuş yavru bir şüpeniz olmasın
     
  11. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    cevap için çok teşekkür ederim

    Üstad cevap için teşekkür ederim


    Cevap için teşekkürler hocam
     
  12. Osman ÖZTÜRK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    12 Haziran 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    0
    aynı durumda bende de bir dişi var hatta sizdekinden daha fazla belirgin iris
     
  13. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    kuş kaç aylık hocam
     
  14. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    1 ila 3 aylık kuşlarda gözü simsiyah olur halka felan olmaz 4 ila 6 aylık arasında ise koyu iris olur. Kuşunuz 4 aylık.
     
    #14 CNK TC, 2 Ağustos 2014
    Son düzenleme: 2 Ağustos 2014
  15. Osman ÖZTÜRK
    Çevrimdışı

    Katılım:
    12 Haziran 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    0
    14nisan doğumlu ama ben aldığımda 66 günlüktü
     
  16. Cihan AYTAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    776
    Beğenileri:
    25
    Merhaba arkadaşlar gayet iyi yorumlar yapmışlar kuşunuz 3-4 aylık civarı bir kuş iris hepsinde olur ancak kuş büyüdükçe belirginleşir bu bazı mutasyonlarda daha net olur aynen sizin yavru kuşunuz gibi hayırlı bir şekilde besleyin inşallah
     
  17. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0


    Valla arkadaşlar ceresine dikkat ettim, ayaklarına kuyruğuna dikkat ettim. Kafesin en hareketli kuşuydu kendisi :) uçarken sorun varmı yok mu dikkat ettim.
    Gagasındaki siyahlık 2hafa önce geçmiş denildi bana . Ama şunu anlayamadım cerenin tam üstünden başlayan kafa çizgisi ilk gün ki gibi tüye girmemiş 4ay veya büyük olması aklıma gelmedi hiç bir türlü çözemedim bu işi ya :D
     
  18. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Ben yazdım kac aylık oldugunu sen bana güven .
     
  19. OSMANLI
    Çevrimdışı

    OSMANLI Member

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    1
    Ustalar bütün kuşlarda beyaz halka olurmu ?
     
  20. Gizem Koca
    Çevrimdışı

    Gizem Koca New Member

    Katılım:
    22 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    0
    Usta degilim fakat tecrubeyle sabit oldugu icin yazıyorum, hepsinde olmuyor. Yaklasik 4.5 yasindaki disi kuşumda beyaz iris yok. Fakat esi olan erkekte var. Yanlis hatırlamıyorsam bazi parcali kuslarda beyaz iris olmuyormus yasi buyuse de.
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. kusun gozundeki beyaz halka