Yavru yem yemiyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve BAGCILARLI tarafından 18 Aralık 2015 başlatılmıştır.

  1. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI Süper Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    ABI YAVRULUKTAN ATLAYAN BIR ADET MUHABBET KUSUM VAR BU KUSU ANNE VE BABASININ ALTINA KOYDUM 3 GUN YEM YEDIGINI GORDUM SONRA BASKA KAFESE ALDIM YEMIYOR KUS UCUYOR AMA YEMESI GEREK BEKLIYOR GITTIM DUN KABUKSUZ YEM ALDIM 20 TL YE ONUDA YEMIYOR BI TEK ANNESINDEN BEKLIO ANNESINI GORDUGUNDE DELI GIBI PESINDEN KOSUYO ANNESI DE DOVUYO COK BUYUDU AMA YEMIYOR LUTFEN YARDIM EDIN ANNEMLERDE COK UZULUYOR BU DURUMA LUTFEN ABI SATMA DURUMUNA GELDIM ARTIK BİDE ERKEKMI KIZMI ANLASILIRMI ARTIK ?[​IMG]


    [​IMG]
     
    #1 BAGCILARLI, 18 Aralık 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 18 Aralık 2015
  2. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.610
    Beğenileri:
    361
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Yem yeme zamanı gelmiş kaç günlük şayet başka bir kafes var ise baba ile ayır o iyice öğretsin yem yemeyi anne de diğer yavrularla ilgilenir var ise ve yavrunuz dişi maşaallah
     
  3. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI Süper Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Baba cok asabı abı hıc sevmıyor yavruyu kus 45 50 gunluk vardır abı
     
  4. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    Maaşallah çok güzel bi bebek tembel anlaşılan hala yemiyormu bu .
    dal darı alsaydınız kabuksuz yem yerine.
    aspur alın kafes tabanına serpin
    benimkide ilk günler yemiyor gibiydi tek tek elimden yedirdim alıştı.
     
  5. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.610
    Beğenileri:
    361
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    45 50 günlük olduğuna eminse ayır kardeşim illaki yiyecektir merak etme
     
  6. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI Süper Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Ayırdımda abı yemıyor yıyecegını bılıyorum sıyah yem var uzun onu cok guzel yıyor bencede tembel alıstı beklıyım bıraz daha ABİ YERDEN BIRAKIYORUM UCUYOR PERDEYE KADAR
     
    #6 BAGCILARLI, 18 Aralık 2015
    Son düzenleme: 18 Aralık 2015
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.610
    Beğenileri:
    361
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    dışarı çok çıkarmaki toparlansın ama bence baba ile ayrı bir kafese ayırsan baba beslerdi onu zarar verme olasılığı düşüktü en azından gözetimli besletir sonra babayı tekrardan dişinin yanına koyardın
     
  8. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI Süper Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    abi oyle yapardımda dısı yatarken yumurtada baba hıc kafesde deıldı atınca koydum babayı oglu olup olmadıgını bıle bılmıyodur herhalde cok asabı okuldan geldım 2 gun once aşagıda kusu dovuyordu
     
  9. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    ince uzun dediğiniz yemlerden alın .aspur oluyor onlar rahat kırar.
     
  10. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.610
    Beğenileri:
    361
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Yanlarına koyma zaten Gülşen Hanımın dediği gibi kanarya yemide koy
     
  11. byrktrbrk
    Çevrimdışı

    byrktrbrk Süper Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    4
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    kuş büyük ihtimalle dişi. Yem yeme hususuna gelince üstüne çok düşmeyin bırakın yemle başbaşa kalsın zaten kendisi gagasını atıp oynuyacaktır kırabilir veya kıramaz artık orası şans işi ama rahat bırakmanı tercih ederim. :)
     
  12. muhabbet_kuşu755
    Çevrimdışı

    muhabbet_kuşu755 Profesyonel

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    296
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul büyükçekmece
    yemi çok rahatlıkla kuşun görebileceği bir yere koy annesi vermesin yem kabuksuz yem alma sonra alışır kabuksuza bidaha kabukluya alışması zor olur
     
  13. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI Süper Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Babasini koydum yanina bilmiyorum daha deminde masaya yemi serdim uzun siyah olanlari yiyodu secerek onun ismini bilsem alicam

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:54 -->-> Daha önceki mesaj 19:53 --

    Bu arada 1 gundur yemle basbasa yemiyerek olsunmu
     
  14. Gülşen ÖZDEMİR
    Çevrimdışı

    Gülşen ÖZDEMİR Profesyonel

    Katılım:
    29 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    746
    Beğenileri:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    ANKARA
    kanarya yemi uzun olanların adı.petshopa yavru muhabbet için kanarya yemi istiyorum derseniz verirler .
     
  15. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI Süper Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Ama siyah nijer tohumumu onu yiyo kabugunu atio
     
  16. mstftrk
    Çevrimdışı

    mstftrk Aktif Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2015
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    kanarya yemi aspur verin derim
     
  17. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI Süper Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Kardesim yemiyor diyorum
     
  18. stronger67
    Çevrimdışı

    stronger67 Profesyonel

    Katılım:
    4 Kasım 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Kdz.Ereğli
    yavru muhabbet yemleri var onlardan avucunuza alıp verin o şekilde alışır yemeye
     
  19. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI Süper Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    2 gundur ac offf olucek kusum
     

Sayfayı Paylaş