petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yavrular LA0909

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve Levent ACAR tarafından 9 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
    Yavru salmam
    [​IMG]


    15.07.2014 Doğum tarihi Dişi
    [​IMG]


    10.07.2014 Doğun tarihli Dişi
    [​IMG]


    17.07.2014 Doğum tarihli Erkek
    [​IMG]


    04.08.2014 Doğum tarihli Erkek
    [​IMG]
     
  2. Kadir Mustafa
    Çevrimdışı

    Kadir Mustafa New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    150
    Beğenileri:
    0
    Maşallah abi :)
     
  3. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
  4. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    Maşallah, gene teşkilat tam takır hazır :) Hayırlı üretimler abi..
     
  5. Kadir Mustafa
    Çevrimdışı

    Kadir Mustafa New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    150
    Beğenileri:
    0
    Çok güzel olmuş abi özendiriyosun :)
     
  6. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
    Sağol Atılım..
    hobiciyiz.biz

    Darısı başına kardeşim. Sen de yılan çıyan, sinek böcek fotoğraflarıyla bizi özendiriyorsun. :)
     
    #6 Levent ACAR, 9 Eylül 2014
    Son düzenleme: 9 Eylül 2014
  7. Çağrı GÖKÇEK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    647
    Beğenileri:
    0
    Abi senin kuşları görünce içlerine giresim geliyor maşallah hepsine. Bi Sorum olacak ırkları neler salmadaki yavru kuşlarının?


    - Çağrı Gökçek -
     
  8. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
    En arkadaki yerli çekoslavak kırığı, diğerlerinin anne baba ingiliz kırığı
     
  9. Kadir Mustafa
    Çevrimdışı

    Kadir Mustafa New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    150
    Beğenileri:
    0
    Benim ki tam olarak hobi sayılmaz abi :) bugün ayı ini buldum mesela bende bi album yapıp paylaşayım :)
     
  10. Çağrı GÖKÇEK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    647
    Beğenileri:
    0
    Maşallah abi tekrardan hayırlı üretimler :)


    - Çağrı Gökçek -
     
  11. ZavaZinGo
    Çevrimdışı

    ZavaZinGo New Member

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    400
    Beğenileri:
    0
    Maşallah hocam.Sizde her ırk var sanırsam.
     
    #11 ZavaZinGo, 10 Eylül 2014
    Son düzenleme: 10 Eylül 2014
  12. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.797
    Beğenileri:
    75
    Bu sene yerli, çekoslavak, ingiliz kırığı..
     
  13. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Maşallah, hayırlı üretimler.
     
  14. Ceren S.
    Çevrimdışı

    Ceren S. New Member

    Katılım:
    21 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    401
    Beğenileri:
    0
    Çok güzeller, maşallah.
     

Sayfayı Paylaş