petshop

                   

Yavruyu Doğar Doğmaz Yuvadan Atmış :(

Konusu 'Egzotik İspinozlar Hakkında Genel Bilgiler' forumundadır ve Emrehan DİLEKÇİ tarafından 2 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Abilerim ispinozum neden yapmış bunu bilen var mı? Benim tahminim okula gitmeden önce baktım kafese yer tertemizdi okuldan geldiğimde şok oldum yavru doğmuş fakat yuvadan anne atmış, acaba yumurtayı kırdıda yavvru gereğinden önce mi doğdu? çünkü gereğinden çok küçük yavru şimdi yerde yatıyor canlı olma ihtimalide yok sanırım... :( :( Çok üzüldüm 2 tane daha yumurtam var bari onlarda bu durumla karşılaşmayım nolur yardım edin, sürekli her zaman yemini suyunu özellikle mamasını sebzelerini banyosunu eksik etmiyorum, yumurta zamanında banyo yaptırmadım, yoksa yumurtaya yatmazdı... [MENTION=12662]Cihan UYĞUR[/MENTION] [MENTION=6387]Levent ACAR[/MENTION]


    Birde yumurtayı bugün bekliyordum neden bu durum oldu anlamadım her şeyi gereğiyle eksiksiz yaptım...
     
    #1 Emrehan DİLEKÇİ, 2 Mart 2015
    Son düzenleme: 2 Mart 2015
  2. prax
    Çevrimdışı

    prax New Member
    Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    0
    Ölmediyse yuvaya yeniden at bence bende de olmuştu ben öyle Yaptım tekrar bakmaya başlamıştı


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Emin değilim ölmemiş olabilir mi?
     
  4. prax
    Çevrimdışı

    prax New Member
    Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2014
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    0
    Eline Alsanda baksan iyi olur :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Bakayım zaten büyük ihtimal ölmüş :(

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:29 -->-> Daha önceki mesaj 13:21 --

    Maalesef, yavrudan belirti yok, anne ezmiş zaten inşaallah bu durumu ikinci yumurtada yaşamam... :(
     
    #5 Emrehan DİLEKÇİ, 2 Mart 2015
    Son düzenleme: 2 Mart 2015
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.474
    Beğenileri:
    327
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Huzursuz olmuş olabilir tecrübesiz olabilir inşaallah birdaha olmaz
     
  7. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    İnşaallah abicim umudum o yönde :( Huzursuz olabilecegi bütün davranışlardan kaçındım abi
     
  8. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Emrehan geçmiş olsun,Yusuf Abinin dediği gibi olabilir.Bizi korkutma şimdi
     
  9. Hakan Gungor
    Çevrimdışı

    Hakan Gungor New Member
    Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2014
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    Gecmis olsun Emrehan.. Ne yapti Pamuk oyle :(
     
  10. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Hiç sorma abi ya nasılda heyecanlıydım okuldan geldim yerde bişi vardı ben ne verdim bunlara diye düşünürken onu ayırt edince fena üzüldüm :(

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:26 -->-> Daha önceki mesaj 18:23 --

    İnşaallah sizinkilerle benim kalan 2 tane hayırlısıyla çıkar abim :(
     
  11. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Inş sen yinede fazla kafesle oynama bence,3-4 gün daha bekle derim,benimkileri hiç kontrol etmedim.yarın ilk yumurta için 18 gün oluyor bakalım Hayırlısı artık
     
  12. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Öyle yapacağım zaten abi ya, yavrunun kursağı boştu abi ya beslemedi sanırsam
     
    #12 Emrehan DİLEKÇİ, 2 Mart 2015
    Son düzenleme: 2 Mart 2015
  13. R.MANTARCI
    Çevrimdışı

    R.MANTARCI New Member
    Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğenileri:
    0
    Geçmiş olsun
     
  14. Hakan Gungor
    Çevrimdışı

    Hakan Gungor New Member
    Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2014
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    Annenin acemiligine verelim kardesim... Insallah diger yavrulara saglikla kavusursun. Sen elinden gelenin fzlasini yapiyorsun, ama oluyor iste boyle aksakliklar arada. Moralini bozma...
     
  15. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    İnşaallah abi ya. Sağolasın

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:55 -->-> Daha önceki mesaj 19:06 --

    Çok teşekkürler
     
  16. Burak Boyacı
    Çevrimdışı

    kuslar senin yavrulara zarar vereceğini sanıp yere atmıslar büyük ihtimalle bu sürecte kusların yanına yaklasma yavruyu görmek istiyorsan googlede bir sürü resmi var yavruların ordan bak nasıl birşey olduguna fazla yaklasma yanlarına yem su haricinde yoksa üzülen sen olursun.
     
  17. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Kardeşim geçmiş olsun.
     
  18. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Abim tüm kuluçkası boyunca toru topu en fazla 4 kez rahatsız ettim onun haricinde Cihan abide biliyor benden başka kimse yaklaşmadı :(

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:25 -->-> Daha önceki mesaj 16:24 --

    Çok teşekkürler Gokhan abi, Allah razı olsun :(
     
  19. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    Geçmiş olsun ustam ...
     
  20. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Teşekkürler Veli'm saol yeniden muhabbet alıyorum ya vazgeçmem bundan sonra satacağım bunları... :( Güzel şirin bir tane arkadaşta var yeme düşer düşmez verecek... Yaklaşık bir haftaya alırım, Beni tek teselli yapan bu...
     
    #20 Emrehan DİLEKÇİ, 3 Mart 2015
    Son düzenleme: 3 Mart 2015

Sayfayı Paylaş