petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yem kusma

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Işıl KEGEÇ tarafından 8 Haziran 2013 başlatılmıştır.

  1. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    arkadaşlar benim mavişin eşi dişi kuşum devamlı yem kusuyo durduk yerde nedeni ne olabilir ? birde yumurta olabilir mi hep yuvaya girip çıkıyo kazıyo yuvayı bunlarda fotoları popoda şişlik varmı ?
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 Işıl KEGEÇ, 8 Haziran 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 8 Haziran 2013
  2. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    Fikri olan yok mu
     
  3. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Yuvalıkta zaman geçiriyor yem kusuyor bunlar yumurtlama belirtisi diyebiliriz
     
  4. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    Ben çalışıyorum o yüzden yuvada zaman gecirip gecirmediğini göremiyorum ama akşamları gördüğümde giriyo bi süre kemiriyo yuvayı
     
  5. Bilal ERDEM
    Çevrimdışı

    bu konuyu daha net açıklamalısınız kusma ne şekilde her yediğini mi çıkartıyor eşine mi kusuyor yada herhangi bir cisim üzerine mi...
    bu tarz belirtisi olan en az 5 hastalık da var aynı zamanda...
     
  6. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    Yem yiyo durduk yerde kafasını sallayarak yem kusuyo ayrıa yuvalıkta yuvayıda kemiriyo acaba yumurtadanmı diye düşündüm o yüzden foto attım
     
  7. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    Kafeste ayrıca kuş kumu da var
     
  8. Bilal ERDEM
    Çevrimdışı

    Sindirim düzenleyici kullanmalısınız, probiotic ve bira mayası.
    Temin konusunda yardımcı olabilirim.
     
  9. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    yardım için teşekkürler petshoplarda bulma imkanım var mı
     
  10. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    ışıl mavişin eşi güzelmiş maşallah.
     
  11. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    Sağol canım güzel ama durduk yerde yem kusuyo hep kafasını sallayarak kuş kumuda var Niye böyle yapıyo anlayamadm birde sence poposu sir mi yumurta olabilir mi Bundan mi kusuyo
     
  12. Cihan AYTAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    776
    Beğenileri:
    25
    Işıl hanım benim görüşüme göre kuşunuz artık yavru besleme moduna girmiş yumurtlayacak yakında

    içme suyunun taze olmasına dikkat ediniz
     
  13. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    hergün degiştiriyorum taze yeöm koyuyorum çok kusuyo diye endişelendim acaba sorun mu var die ayrıca yorum için teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş