petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yem saati

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve grand ahmet tarafından 9 Eylül 2016 başlatılmıştır.

  1. grand ahmet
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    11
    Arkadaşlar çok acayip birşey soracağım kuşların yem yeme saatini nasıl değiştirebilirim yani yaz tatili nedeniyle ben kuşlara fazla dikkat etmedim önceden saat 8 9 ve akşam 7 8 de yem yerlerdi arada bi 12 de yerse yerdi şimdi ben de geç yattığım için bakmadım ama gece 11 de yem yiyorlar ışık kapalı olunca yiyemiyor acıkınca titriyor birşey olur diye korkuyorum bunu nasıl duzeltebilirim

    LG-D693TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. SencerSancak
    Çevrimdışı

    SencerSancak Active Member

    Katılım:
    23 Mart 2016
    Mesajlar:
    540
    Beğenileri:
    54
    Bir muhabbet kuşu doğal ortamında akşam olduğunda da yemek yiyemez.Bu gayet normal.Sabah ihtiyacını karşılar,akşam uyur.Olması gereken de budur.İnsanlar için de bu gereklidir.
    Yem yeme saati diye bir şey yok.Kuşun ne zaman kafasına eserse gider yemini yer gündüz.
    Titremesinin nedenini bence yemde değil başka şeylerde aramalısınız.Çünkü alakası olmayan bir sebep bu.
     
  3. grand ahmet
    Çevrimdışı

    Katılım:
    26 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    11
    Ama sabah ne kadar uğraşsam yemiyor illa gece yiyecek başka zaman titremesi olmuyor ac kalmasından korkuyorum bir tane kuşu mu kaybettim ona üzgünüm hala

    LG-D693TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. SencerSancak
    Çevrimdışı

    SencerSancak Active Member

    Katılım:
    23 Mart 2016
    Mesajlar:
    540
    Beğenileri:
    54
    Anlamıyorum yani akşam siz nasıl yediriyorsunuz ?
    Bırakın kendi haline.Kendi acıktığında o yiyecektir.İçgüdüsel olarak bunu yapmak zorunda.
    Bu kadar herşeyi takmayın kafanıza rica ediyorum.
    Bırakın bir akşam yemesin.Sabah yemek zorunda kalır.Yem yemesi düzene girer.
    Kimse açlıktan ölmez.
     
  5. Ahmed Demir
    Çevrimdışı

    Ahmed Demir Active Member

    Katılım:
    25 Şubat 2016
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    209
    Titremesi farkli bir nedendendir siz gec yatiyorsunuz gec kalkiyorsunuz hava hafif aydinlaninca kahvaltilarini yaparlar sizi saati beklemez bilmezler yem 24 saat mevcut degilmi acıkinca yer kus dedigin saati öğünü ne bilsin :D
     

Sayfayı Paylaş