Yem Tavsiyesi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Myscene tarafından 13 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

  1. Myscene
    Çevrimdışı

    Myscene Yeni Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Merhaba

    Arkadaşlar muhabbet kuşuma yem alacagim ama kararsız kaldım hangisi daha besleyici ve kaliteli 1 tane kuşum var zaten fiyatı önemli değil ben iki marka arasında kaldım Vitakraft ve versele laga siz üstadlar hangi yemleri öneririsiniz
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.350
    Beğenileri:
    227
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
  3. Myscene
    Çevrimdışı

    Myscene Yeni Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürler abi bu ne hız yahu birde birşey soracagim kus çok enerjik maşallah ama korkuyorum bir yerini sakatlayacak diye alttaki izgarayi sokuyor nasıl gücü yetiyorsa kaldırıp savuruyor tellere en üste tırmanıp geri geri gidiyor ters takla atıyor kapısını bile bağladım :D ilgilendigimde ve kendi haline bıraktığım zamanlar yapıyor sıkıntı olmaz degilmi fotosu bağlı bide kapı :D elimi ısırsa kopartir
    [​IMG]
     
    #3 Myscene, 13 Mayıs 2016
    Son düzenleme: 13 Mayıs 2016
  4. Kahraman KÖROĞLU
    Çevrimdışı

    Kahraman KÖROĞLU İstanbul - Maslak 0538 581 96 82
    Yönetici

    Katılım:
    25 Ocak 2014
    Mesajlar:
    3.217
    Beğenileri:
    987
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    20 tane ve üzeri
    maşallah ne güzel. Enerjik kuştan zarar gelmez yemde doğru secim yapmıssın. Versele laga tartışılmaz.
    Tüyü kadar ömrü olur inş...
     
  5. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    DarkredBlue61 Profesyonel

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    903
    Beğenileri:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Ben Vitaminli Varsa Onlardan Alıyorum Açık Yeme Bakıyorum Güzelse Öyle Yoksa Almıyorum. Kafesede Bir Tül Al Yani Etrafına Tak Tüyler Filan Dişariya Çıkmasın Daha Temiz Olur
     
  6. Myscene
    Çevrimdışı

    Myscene Yeni Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürle kahraman bey valla pamuk gibi sıpa :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:14 -->-> Daha önceki mesaj 09:13 --

    Teşekkürler darkred tülünü makinaya artırdım temizlenmesi için :)
     
  7. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.350
    Beğenileri:
    227
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Toplu zilli oyuncaklardan al bir tane oynasın canı sıkılınca. Kafesi yıkmasın..
     
  8. Myscene
    Çevrimdışı

    Myscene Yeni Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürler levent abi ilgin için bi kaç güne daha büyük bi kafes bakıcam sigmiyor sıpa :) ozaman alirim oyuncaklarını :)
     
  9. Muhabbet111
    Çevrimdışı

    Muhabbet111 Aktif Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    0
  10. Myscene
    Çevrimdışı

    Myscene Yeni Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ağa valla çok kararsızdım Versele Laga yı seçtim ben en kısa zamanda alacağı m yemi bitsinde az kaldı

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:07 -->-> Daha önceki mesaj 18:06 --

    Bravo 302 de çok öneriyorlar
     
  11. Yüksel BULUT
    Çevrimdışı

    Yüksel BULUT Profesyonel

    Katılım:
    7 Şubat 2016
    Mesajlar:
    563
    Beğenileri:
    56
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Hatay/Dörtyol
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu, Kanarya, Akvaryum
    Kuş sayısı:
    20 tane ve üzeri
    Bizim gibi toplu üretim yapmıyorsanız versele laga alın :).Biz versele laga alırsak yeme para yetiştiremeyiz :D
     
  12. serdar_gs
    Çevrimdışı

    serdar_gs Profesyonel

    Katılım:
    27 Şubat 2016
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    17
    Yer:
    Konya
    Bende şöyle bir yem var internette bulamadım resmini atayım 5 liradan 2 kutu 10 liraya almıştım petshop dükkandan
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. alper onur
    Çevrimdışı

    alper onur Aktif Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    adana
    kardeşim çerçi yusufa git oradan karışım mubabbet kuşu yemi alacağını soyle onlar verir.. haa bide vitaminli de de öttürücü kızıştırıcılı de... boyle markalara para verme pahalıya gelir 200 gr 10 tl felan filan ... dediğimi yap kaybetmezsinç.. hadi eyvalah
     
  14. Kaan189
    Çevrimdışı

    Kaan189 Aktif Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2016
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Eskişehir
    Yemler arasında çok fark var mı ? benim kuşlar yaklaşık 5 aylık sürekli bonnie kullandım, versele laga önermiş herkes bonnie ile arasında çok fark varmıdır acaba ? eğer varsa bu saatten sonra yem değişsem kötü etkilebirler mi ?
     

Sayfayı Paylaş