petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Yemlik

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve nur erim tarafından 20 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. nur erim
    Çevrimdışı

    nur erim Guest

    Arkadaşlar 1 1-5 aylık kuşum kafesteki yemliğe sıkışıp öldü şimdi yeni bir kuş alıcam ve aynı şey yaşansın istemiyorum yemini bir tabakta veya üstü açık yemlikle kafesine koyabilirmiyim[​IMG][​IMG]
     
  2. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.271
    Beğenileri:
    70
    kardeşim yemlıgın cızdıgım kısmını beyaz para bandı ıle bantla sar ben oyle yaptım
    [​IMG]
     
  3. nur erim
    Çevrimdışı

    nur erim Guest

    orasına değil tamamen yemliğin içine girmiş sanırım boynu kırılmıştı
     
  4. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.271
    Beğenileri:
    70
    o zaman akıllı yemlık almanı onerırım yada daha buyuk bı yemlık al
     
  5. nur erim
    Çevrimdışı

    nur erim Guest

    Daha büyük değilde akıllı yemliğe bir bakayım petshopta vardır inşallah
     
  6. Koray DANIŞMAZ
    Çevrimdışı

    Koray DANIŞMAZ Süper Moderatör
    Yönetici Altın Üye

    Katılım:
    13 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.271
    Beğenileri:
    70
    kesinlikle
     

Sayfayı Paylaş