Yeni aldıgım eş 'mısır' yaşı hakkında bi tahmin var mı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve can yılmaz tarafından 22 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. can yılmaz
    Çevrimdışı

    MERHABA ARKADAŞLAR YENİ KUŞUM MISIR BU. MAVİ KUŞUMA EŞ OLARAK ALDIM BUNU. ALIRKEN 55 GÜNLK DİYE ALDIK. AMA KİMİ 9 AYLIK DİYOR KİMİ YAŞINI DOLDURMUŞ. KİMİ'DE 2-3 AYLIK DİYOR. NASIL ANLAYABİLİRİM AZ ÇOK YAŞINI ?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #1 can yılmaz, 22 Mart 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 22 Mart 2014
  2. Samet Çağlar
    Çevrimdışı

    tek renk kuşlarda sanırım yaşlarını ayaklarından falan anlıyorlar. diğer türlerde kafadaki çizgilerden tahmin edebiliyorum ama bunun için bişey diyemeyeceğim, konuyu takip edip nasıl öğreniliyormuş bende öğreneyim :) Ama kuş güzel maşallah
     
  3. can yılmaz
    Çevrimdışı

    1 dk önce daha face'te bi kuşçu ayaktan anlaşılır dedi , işin yoksa ayaklarını çekemye çalış :)
     
  4. Samet Çağlar
    Çevrimdışı

    Kolay gelsin sana şimdiden ama tipine bakılırsa genç e benziyor masum duruyor :):D
     
  5. can yılmaz
    Çevrimdışı

    öyle bi ısıryor ki bnm kangalla kafa kafaya nerdeyse :D ayak fotolarını ekledim
     
  6. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    istanbul, pendik
    kuşunuz 3-4 aylık var yok :)
     
  7. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Profesyonel

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.819
    Beğenileri:
    13
    Yer:
    BALIKESİR/ERDEK -ŞUANLIK KÜTAHYA :)
    ayaklarına yakından bakın buruşukluk kırışıklıık varsa kuş yaşlıdır
     
  8. can yılmaz
    Çevrimdışı

    inş öyledir.
     
  9. Abdurrahman CENGİZ
    Çevrimdışı

    genç 4-5 aylık bir kuşa benziyor
     
  10. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Profesyonel

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar

    Dostum kuşun 5-6 aylık sağlıklı
     
  11. Serkan KILINÇ
    Çevrimdışı

    Serkan KILINÇ Profesyonel

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    463
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Maşallah benim yeni aldığım dişi kuşumda aynısı bunun kadar ama bnde kaç aylık olduğunu bilmiyorum :D
     
  12. Sefer CANDAN
    Çevrimdışı

    3-4, 4-5, 5-6 aylık dendi. Var mı arttıran:)
     
  13. can yılmaz
    Çevrimdışı

    facebookta 16 yıldır kuşçu oldugunu söyliyen biri 9 ay ve üzeri dedi :)
     
  14. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Profesyonel

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
  15. Ahmet Behçet
    Çevrimdışı

    hocam yasını doldurmamıstır 5-6 aylık bence.
     
  16. modernmabuse
    Çevrimdışı

    modernmabuse Profesyonel

    Katılım:
    7 Eylül 2013
    Mesajlar:
    626
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İzmir
    Merhaba, kuşlarınızın ikisi de erkek.
     

Sayfayı Paylaş