petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yeni aldigim kus

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ahmet SARUHAN tarafından 22 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. Ahmet SARUHAN
    Çevrimdışı

    Ahmet SARUHAN New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    lutfen iyicedn okumadn yorum yapmayin 3.5 aylik erkek bi kusm var evcil odaya girer girmez omzuma konar yanina gecn hafta bi arkadas getirdim 1.5 aylik disi kafes icinde elime geliyr kafes disinda yanina gittigimde kacmiyr ama elimede gelmiyr nasil alistiracm birde kafeste salincak var biri salincakta biri tunekte duruyr iliskisi acisindan kaldirimi salincagi kalsinmi son olarak ikiside tuylerini cok kasiyr ama sadece gunduzleri aksamlari degil sizce bitlebmislermi yoksa oyle kasiyrlarmi sadece 3 sorumnda cevabini bekliyrm
     
  2. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Henüz küçükler, hep birlikte takılmak zorundalar mı? Tek eğlenceleri salıncakları oyuncakları... Bence bırak kalsın, illa alışırlar büyüyene kadar.Eline gelmesi sabır ve tekrar. Elini göğsüne götürünce kaçıyor mu? Sevdiği şeyi elinden yedir.İstediğini yaptığında ödüllendir. Bit konusunda bende şüphelendim ama tüy dökümündenmiş sonra anladım. Kafesini ve kuşa dair kullandığın malzemeleri iyi dezenfekte et. Ben sirkeli sıcak suyla yıkıyorum kafesi. Deterjan kullanmıyorum. Varsa kaya tuzu da suluktaki yemliklerdeki yağlı dokuyu temizler. Banyosuna da birkaç damla elma sirkesi kaşıntısını ve olası bit durumunu engeller diye düşünüyorum.
     
  3. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    Yeni getirdigin kuşun sana alişma olasılıgı haylı düşük . düşük bi ihtimalde olsa erkegi göre göre belki basına felan konar .

    kafeste baska oyuncak yoksa salıncagı taka bilirsin .

    bitlendigini düşünmüyorum sıkıntıdan felan kasınıyo ola bilirler . tüyde ola bilirler. vs vs .yinede bi foto at ustalar baksın .
     
  4. Ahmet SARUHAN
    Çevrimdışı

    Ahmet SARUHAN New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    kucukler diyosunda evcil kusumla fazla ilgilenemiyrm tek basina cani sikilmasindansa baska bi kusla takilsin daha iyi yani banyoya sirke kac dedinde kuslarim banyoyu sevmiyr bende fisfisla yikiyrm gozune felan kacarsa bi sikinti olurmu kafes icinde elimi gogsune goturdummu geliyr ama disarda elimi yaklastirdimmi 3-5 cm kalana kdr kacmiyr sonta kaciyt

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:25 -->-> Daha önceki mesaj 16:19 --

    ndn yeni getirdgmn alisma olanagi dusuk aslinda digeri bana alismis diyye bu daha cabuk alismasi lazim degilmi
     
  5. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    diger kuş sana alişik ama yenı gelen vatandaşın ilgisi ve dikkati ilk kuşta olacak . o sana geldikce belki yenide gelir 1.5 aylık daha artık senın işgi ve alakana kalmış .
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.137
    Beğenileri:
    229
    Kuşlarınız daha küçük Güle güle besleyin aynayi kaldırın ve Kuşlar tuyde olabilir banyoluk takın
     
  7. Ahmet SARUHAN
    Çevrimdışı

    Ahmet SARUHAN New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    o zmn bi yontem soyleyin bana millettr goruyrm 3-4 kus birden alismis brn 2 tanryi alistiramazsm ayip bana
     
  8. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Sıkılmaz bence kuş sesi bile yeter sonuçta yine yan yanalar ayrı kafeslerde değiller.Kullandığın su ölçüsüne göre değişir. Çok fazla değil. Fısfıs şişen küçükse 3-4 damla yeterli olacaktır ki fısfıs banyosunda şişenin yarısı bile bitmiyor.Yıkarken ortam sıcak olsun dikkat et kurutmaya kalkma bu kadar. Bende başta yaptıramadım. Sonra masanın üstüne küçük derin olmayan bir tabağa ılık su koydum. Yeşillik falan bıraktım etrafa kuşu masada serbest bıraktım,zorlamadım. Kendi keşfetti yıkandı.
     
  9. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    şimdi o 3-4 kuş aynı kafeste degil ayrı ayrı yetiştirilmiş olabilirler . ha yapan varsa ben bilmiyorum tabi . ama senın alışık kuşun bu hususta sana cok yardımcı olacaktır.

    benimde avatardakı ihtiyar ele kola alışık bir kuştur . komsunun kuşu bende kaldı 3 hafta kadar 20 gunde anca kazayla omuzuma kendı kondu ele gelmedi hic yani biraz sen birazda kuşun cabalarsa alıştıra bilirsin . misal eline bir yeşillik elma havuc vs vs bişi alıp elinde alışık olan kuşun varken yenı kuşa uzana bilirsin . vs vs
     
  10. Ahmet SARUHAN
    Çevrimdışı

    Ahmet SARUHAN New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    yesillik felan koyup denemistm bi kac defa icine girip cikti bir daha girmrdi bendr o yuzden fisfisla yikiyrm

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:41 -->-> Daha önceki mesaj 18:39 --

    yemek yeme konusunda sikinti yok zaten demistim kafesin icinde elime geliyr korkmuyr kafes disinda omzuma geliyr kafama konuyr ama elime gelmiyr tek sikintim bu
     
  11. mmerym15
    Çevrimdışı

    mmerym15 New Member

    Katılım:
    6 Nisan 2015
    Mesajlar:
    638
    Beğenileri:
    0
    Sakin bir ortamda tekrar deneyebilirsin. E omzuna geliyormuş tek olmadığı için biraz uzunbsürme ihtimali olsa da zamanla ve ilgiyle alışır diyorum ben.
     
  12. Ahmet SARUHAN
    Çevrimdışı

    Ahmet SARUHAN New Member

    Katılım:
    28 Şubat 2015
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    tmm tesekkurler
     
  13. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    Artık sabret hocam . bigün elinede gelir kendi kendine m.etme .
     

Sayfayı Paylaş