yenı damızlık mubısım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mehmet YILDIZ tarafından 20 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. Necati YILMAZ
    Gizli

    çok tatlı maşallah Allah uzun ömür versin :)
     
  2. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Profesyonel

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    7
    10 numara kuş almışsınız valla güzel seçim..
     
  3. Ertuğrul OZTÜRK
    Gizli

    kuş jumbo deilmi ? ama gerçekten güzel kuş
     
  4. Mehmet YILDIZ
    Gizli

    Ingiliz cek kırması yanınada bır orjınal cek aldım ısaallah yavru alırım grı tonları sevıyorum tşkler masallahı var
     
  5. Mehmet YILDIZ
    Gizli

    1 ay dolastım bu kusu gordum orda bıttım allah nazarlardan saklasın asık oldum okadar yanı
     
  6. Mehmet YILDIZ
    Gizli

    Uzaktan bakınca bıldıgın guvercın gıbı yavrularını beklıyorum
     
  7. ismail kaan
    Gizli

    abi Allah nazarlardan saklaşın maşallah çok tatlı :) size bişi sorucan acaba hangi marka yem kullanıyosunuz ?
     
  8. Mehmet YILDIZ
    Gizli

    Ben baharatcılardan alıyorum suana kadar bır sıkıntı yasamadım ama mamalarını eksık etmıyorum
     
  9. ismail kaan
    Gizli

    sağol abi cevabın için bende açık alıyodum bi sıkıntı olmadı ilk defa bakıyorum kuşa onun heycanı var biraz :D mama vericem sizin dedin dediğiniz gibi :)
     
  10. Ezel ALBAYRAK
    Gizli

    Hayırlı olsun.
     
  11. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN Profesyonel

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    maşallah çok güzel.
     
  12. Mehmet YILDIZ
    Gizli

    Tşkler arkadaslar
     
  13. Muammer KONUK
    Çevrimdışı

    Muammer KONUK Profesyonel

    Katılım:
    25 Ocak 2013
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara/Polatlı
    Maşallah çok güzel kuş, tüyleri kadar yavru alırsınız inşallah.
     
  14. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI Profesyonel

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Marmaris
    Maşallah inşallah yumurtalarınıda görürüz :)
     

Sayfayı Paylaş