petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yeni erkek kuşum hakkında yardım ( Mantar mı )

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve uğurbahçeli tarafından 4 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. uğurbahçeli
    Çevrimdışı

    uğurbahçeli New Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    0
    selam arkadaşlar bugün erkek bir kuş aldım ama kuşta birkaç sorun var eve gelince fark ettim malesef öncelikle sağ gözünün kenarında ufacık çıbana benzer bişey var mantar olabilirmi eğer mantar ise geçermi yoksa değiştirmelimiyim. Birde kuşun alt gagası sağa doğru çıkık.
    Ya kırık alt gagası yada yamuk tam anlayamadım daha önceki erkekle dişim eş tutmadığından kavga ettiklerinden değiştirmek zorunda kaldım dişiye seçtirme imkanım olmadığından ben aldım içlerindeki ceresi en lacivert olan buydu o yüzden bunu seçtim ama mantar varsa yarın değiştireyim arkadaşlar resimlere bakıp yorumlarsanız çok sevinirim selamlar..

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]
     
  2. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    abi mantar var diye geri bırakırsan ölür o kuş en iyi çözüm günde 2 kez vazelin sürün geçer mantar :)
     
  3. uğurbahçeli
    Çevrimdışı

    uğurbahçeli New Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    0
    Mantar konusunda hiç bilgim yok diyebilirim eğer geçici basit biseyse seve seve ilgilenirim ama dediğim gibi bilgim olmadığından korktum simdilik ayrı tutuyorum kuşu benim disiyede bulasırmı yanına koysam birde sadece vazelin ile gecermi
     
  4. Bedirhan KARAKOÇ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Şubat 2014
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    1
    abi vazelin ile de geçebilir mantar ilaçları var onla da geçirebilirsiniz ayrıca bulaşır yanına koymayın
     
  5. uğurbahçeli
    Çevrimdışı

    uğurbahçeli New Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    0
    Şansa bak ya kuşu kafese koyduğum andan itibaren yerinde durmuyor tünekde bi sağa bi sola gidip geliyor başını aşagı yukarı sallayıp ötüyor çok iyi hareketli kuş kızgınlığından sanırım ama mantar olması kötü oldu kesin iyileşeceğini bilsem değiştirmicem ama ne kadar sürerki iyileşmesi
     
  6. Pınar Aydın
    Çevrimdışı

    Pınar Aydın New Member

    Katılım:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    178
    Beğenileri:
    0
    kısa sürede iyileşir gagasının yamuk olmasınıda bence önemsemeyin :) güzel kuş geri vermeyin bence
     
  7. semjh
    Çevrimdışı

    semjh Guest

    mantar varsa değiştiriyim ne demek ya elektronik eşya mı bu
     
  8. uğurbahçeli
    Çevrimdışı

    uğurbahçeli New Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    0
    Gagası yamuk ama sorun yok maşallah çatur çutur yem kırıyor

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:51 -->-> Daha önceki mesaj 21:43 --

    Bu konuda hic bilgim olmadığından tereddüt ediyorum mantar tam gözünün kenarında arkadaşlar vazelin sür dediler ama sürerken gözüne bulaştırrım ne biliyim daha çok canini yakarım diye korkuyorum elbette elektronik eşya değil oda bizim gibi bir canlı nefes alıp vermekte önce iyileştiremezsem veterinere vs. Götürme imkanım yok malesef o yüzden değiştireyim mi diye soruyorum
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. mantar diğer kuşa bulaşırmı