petshop

                   

Yeni Eş

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Onur OKTAY tarafından 27 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Onur OKTAY
    Çevrimdışı

    Onur OKTAY Member
    Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    1
    Arkadaşlar erkek muhabbet kuşuma eş aldım. Videoda ilk gözüken 2.5 yıldır bende olan erkek muhabbet kuşum. Diğeride bugün aldığım dişi. Hiç kavga olmadı bir ara öpüştüler falan şuan sakin sakin duruyolar. Sizce uyumlu olmuş mu? Aldığım kişi 1.5 yaş civarında dedi dişi için.


    [YOUTUBE]09sQW6m4cPA[/YOUTUBE]
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.124
    Beğenileri:
    177
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
  3. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.499
    Beğenileri:
    334
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Çok güzel bir dişi almışsınız gerçekten maşaallah.. ilk aşama kavga yoksa sıkıntı yok demektir maşaallah kuşlarınıza
     
  4. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member
    Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Aksaray
    Geçinmeyi bırakın kuşlar kura başlamış, şimdiden hayırlı üretimler :)
     
  5. Cihan Atıcı
    Çevrimdışı

    Maşallah dişi olan kuşun çok güzelmiş inş iyi yavrular alırsın
     
  6. Onur OKTAY
    Çevrimdışı

    Onur OKTAY Member
    Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    1
    Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar İnşallah sağlıklı yavrular nasip olur hepimize. Sevindim dişiyi beğenmenize. Yeni bir video daha yüklüyorum şuan tamamlandığında ekleyeceğim buraya. Erkek kuşumun tüyleri videoda izleyince anlaşılıyo böyle diken diken duruyo sanki. Tüy dökme zamanında mı acaba ?
     
  7. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.499
    Beğenileri:
    334
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Tüy dökümü sonrası yeni çıkacak tüylerin kapsülleri olabilir. Maşaallah kuşlarınıza
     
  8. Onur OKTAY
    Çevrimdışı

    Onur OKTAY Member
    Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    131
    Beğenileri:
    1
    [YOUTUBE]3fhM4jr5i0Y[/YOUTUBE]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:49 -->-> Daha önceki mesaj 00:48 --

    Olabilir hocam baya tüğ döküyo etrafa bu aralar zaten.
     
  9. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.096
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İZMİR, KSK
    Kuslar guzel masallah.
     

Sayfayı Paylaş