petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

yeni jumbo kuşlarım yumurtasıyla aldım yorumlarınız lutfen hala yumurta varmı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve göztepe1925 tarafından 22 Ekim 2014 başlatılmıştır.

  1. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    arkadaslar kac gundur eslı yumurtlayacak kus arıodum sonunda erkek jumbo ve yerlı dısı jumbo kırıgı gıbı dısı de 1 yumurtasıyla aldım ama dısının kuyruguna bakarmısınız dıskısı baya bı acık beyaz renk war ıcınde yorumlarınız lutfen yardımcı olan arkadaslara tskler
    bu erke jumbo
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    buda eskı kuslarım kıskandılar sımdıde oyle boyle kasımıolar rbırbırını kıskandılar onlarda basladılar cıftlesırles ıns
    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:58 -->-> Daha önceki mesaj 21:51 --

    yardım etcek arkadaslar yokmu ?
     
  2. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    maşallah kuşlara abi şey yuvalıkla ilgisi varsa dişinin yumurtlar zaten 1 yumurtası varmış rahatsız etme gelir devamı inşallah kuyruğu baya düşmüş
     
  3. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    kusları getırelı daha 1 saat olmadı gelır gelmez bır bırılerını kasıo ve erkek hale bacak atıo sasırdım :) ve yuvalık takıl aldıgım yerden yuvalıkla aldım talas koydum yumurtayıda ustune koydum aldıgımda talas yoktu yuvalıkta ve yuvalıkta yumurtaya bakıodu
     
  4. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    keşke hiç bişiye ellemeseydin yuvalıktaki erkek ayak atıyorsa devamı gelecektir o yumurtaların fazla gözlemlemeyin ürkebilir kuşlar :)
     
  5. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    bu sefer talas olmasa yavrular carpık bacak cıkma olasılıgı yuksek dıe dusundum yumurtayıdı ellemıcem zaten takıp etcem bakalım dısı yuvalıga gırcekmı

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:11 -->-> Daha önceki mesaj 22:11 --

    bıde yan yanalar obur kuslarla kafesler bır bırılerını goruolar acaba sıkıntı olurmukı
     
  6. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    kafesler dibdibe değilse sıkıntı olmaz aralarında boşluk olsun birbirlerini görüp gaza gelsinler :)
     
  7. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    valaha ole yaptım 15 cm 20 cm kadr bosluk war we obur kusları bılıosun tık yoktu duzgun onları gorduler onlarda baya costu :)
     
  8. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    :D maşallah benimde erkek coştu bugün acayip sevindim ya :D dişiye ayak atmaya başladı bildiğin çiftleşmek için elinden geleni yaptı bi ara çıkıyordu ama acemiliğine veriyorum bi kaç güne olacak inşallah dişide yuvalıkta yatmaya başladı galiba :)
     
  9. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    valaha sevındım forumda bı sen alamıodun yumurta bıde cıftlesme muhappetı bıde ben ıns olur bızımde hevesımız kursagımızda kalmaz :)
     
  10. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    inşallah 1 tane yavrusu olsun yeter ya aslanımın bir tane yavrusu olsun onu görmek istiyorum baba olma zamanı geldi artık :) neslini sürdürecek bir erkek evladı olması lazım :)))
     
  11. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Bunlara jumbo parası verdin birde yumurtalı diye fazla para verdin demi sen ? Erkek tamam jumbo ama dişi jumbo değil maalesef.
     
  12. Oğuz ATEŞ
    Çevrimdışı

    Oğuz ATEŞ New Member

    Katılım:
    15 Eylül 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğenileri:
    0
    Ne kadar aldın peki ?
     
  13. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    dısını tam bılmııorum jumbo kırıgı dıe dusundum ama erkek jumbo suan dısının kıcında yumurta var kendısını bıle zor kasıo egılemıo 120 werdım bıde buyuk boy yavrulugu wardı onu aldım bı de bı paket el yapımı mama aldım
     
  14. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

  15. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    güzel fiyata almışsınız yumurtalı ve jumbo bir çift :)
     
  16. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    hanı pahalı bı rakamda da almadım buyuk yuvalık suan her yerde 10,15 tl onu dsersek hazır mama aldım el yapımı onla bırlıkte 100 tl dusuo kuslar bence kendımce gayet ıyı aldım kusda 2 tane babaya ceksın yeter bana
     
  17. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Fiyat normal kuşlarda güzel, hayırlı olsun.
     
  18. Mustafa Yildiz
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Eylül 2014
    Mesajlar:
    345
    Beğenileri:
    0
    Nerden aldiniz pet shop lardanmi
     
  19. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    tesekurler

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:30 -->-> Daha önceki mesaj 13:24 --

    evet tanidik yer vardi saf jumbo besleyen ve satan eline rengine uygun bi disi gelmis 1.5 aya yaklasik urasmis kuslarin es olmasi icin suan acayip derecede cok guzel ciftler ve diside yumurta var hale catal acik ve kuyruk dusuk mama takviyesi kum vitamin murekkep blik kemigi takviye bnim icin onemli bir cift oldu :)
     
  20. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Evde olan çfitiniz için yararlı oldumu bir çift daha gelmesi.
     

Sayfayı Paylaş